motivering: söder läge på baksidan, kan bli riktigt varmt när solen glassar på, man vill gärna ha lite skugga då och då. Dessutom är det även trevligt sitta ute sent på kvällarna men ändå ”inne” ☺️
Ja, dom erbjuder både paviljonger och bioklimatiska pergolor och mycket annat - kul!
Den skulle passa utmärkt på trallen och ge skydd från sol, regn och myggor. Som ett Kinderägg fast utan chokladen! Visste faktiskt inte att det fanns så här lyxiga.
Vi vill kunna skapa ett rum till i trädgården. Vi är omgivna av skog, åker, stor naturmatta (gräs, mossa, ogräs…), altan men trädgården behöver en plats friare från mygg, sol och vind, dag som natt. Vi vuxna önskar en plats där vi kan bjuda in grannar, familj och vänner på middag utan att de blir bitna och brända. Våra barn önskar en plats att sova på utomhus som skyddar dem mot väder och vind.
Svar: Plåttak och bioklimatiska pergolor finns att köpa.
Jag vill vinna för att den skulle göra sig så fin på vår uteplats. Det är på somrarna vi vaknar till liv och har öppet hus för familj och vänner. Det är hos oss alla samlas för att sola, ta ett dopp i poolen och härliga grillkvällar. Det vore härligt att sitta skyddad i sommarvärmen när vi intar en nygräddad pizza från pizzagrillen.
Tänker ställa denna mitt på gräsmattan. När det är sådär varmt, fast ändå blött och regningt, passar jag på att bjuda in alla grannar till årets slow-cook-BBQ-fest. Det finns inget snack om saken att denna paviljong skulle bli veckans snackis i grannskapet, en handfull skulle säkert inte kunna hålla sig utan att beställa en likadan (fast i en annan färg såklart, vi är ändå i sverige...) redan samma kväll.
Det blev inget uterum som vi planerat, det blev skilsmässa. Så jag har kvar huset men inte inkomsterna, och utbyggnaden får bli en annan gång. Men jag har spanat på paviljonger, pergolor och liknande som skulle ge mycket av det man vill ha, utan ett det blir så stort, komplicerat och dyrt. Så att vinna en paviljong hade gjort mig superlycklig, då får jag allt jag vill ha ändå!
Dancover erbjuder också trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor!
Det här skulle passa utmärkt hemma hos oss på vår tomt. Vilka härliga grillkvällar jag och barnen skulle ha med goa vänner och grannar! Och vi skulle få plats allihop! Nu håller vi tummar och tår
Erbjuder Dancover också trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor?
svar: JA! Och mycket annat fint också!
Det skulle verkligen tillföra stor lyx och flärd att ha en egen paviljong på tomten. Jag skulle använda den för att söka svalka en het sommardag, att få skydd från väder och vind men ändå kunna njuta av att sitta ute och framför allt komplettera med myggnät för att få sitta ifred. Det skulle förlänga sommaren och semestern så man inte är beroende av det perfekta, svenska sommarvädret som aldrig blir som man tänkt. Håller tummarna
Självklart erbjuder Dancover det!
Skulle verkligen göra sig fint vid vår poolside, så slipper jag snickra en paviljong.
Det kommer aldrig bli samma kvalite o finish som era fina produkter.
Hoppas på tur
Ja Dancover har trädgårdspaviljonger med plåttak och bioklimatiska pergolor.
Jag skulle så gärna vilja överraska min dotter och hennes sambo med en supersnygg pergola. Blir en fin inflyttningspresent när dom flyttar in i sitt nybyggda hus.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.