14 696 läst · 231 svar
15k läst
231 svar
Avslutad: Vinn en kraftfull borrskruvdragare från Makita
1. Vi har köpt en gammal skola som vi ska renovera, det hade varit roligt att prova en 40V maskin.
2. Ca 45 minuter
2. Ca 45 minuter
1. Med en 40-volts borrskruvdragare från Makita så skulle spänningen ligga på topp under alla framtida projekt och man skulle också få rejält (skruv-)drag i projekten. Borrskruvdragaren kanske även skulle smitta av sig lite så man kan fira avslutade projekt med en och annan volt.
2. cirka 45 minuter
2. cirka 45 minuter
Garagebyggare
· Stockholm
· 114 inlägg
Min gamla Ryobi har tjänat mig gott. Men när kraften verkligen behövs kan man inte på den lita. Då behövs denna kraftiga Makita.
Att det bara tar 45 minuter att ladda är ju bra. Då kan man med ett batteri komma långt.
Att det bara tar 45 minuter att ladda är ju bra. Då kan man med ett batteri komma långt.
1. Jag tror det här är en haiku:
Starka skruvdragare,
Makita borrar genom,
Projekt blir klara.
2.
45 min.
Starka skruvdragare,
Makita borrar genom,
Projekt blir klara.
2.
45 min.
1. Det skulle för en gångs skull vara kul att känna sig som en he-man (det har jag alltid velat men inte uppnått trots min övermogna ålder) tack vare att ha en 40-volts skruvdragare i händerna. Den skulle dock framförallt komma väl till pass under sommarens projekt när jag skall hålsåga ett antal 110 mm hål i samband med ett ventilationsprojekt. Till detta behövs ju en kraftig borrskruvdragare.
2. Ca 45 minuter.
2. Ca 45 minuter.
1. Jag drömde en natt om att bygga ett egendesignat träkök, dagen efter beställdes materialet skulle vara fenomenalt med en ny skruvdragare men bra precision
2. 45min
2. 45min
Jag håller på att bygga ut vårt hus och som stor novis har jag endast enklare och billigare maskiner som får kämpa. Tyvärr sjunger skruvdragaren från Ryobi på sista versen och i dagens läge med höga priser och räntor räknas varje krona. Så att vinna en proffsmaskin vore guld värt för mig.
Det tar 45 minuter att ladda.
Det tar 45 minuter att ladda.
Jag håller på med våran altan. Det är något som vi velat ha länge men det har blivit framskjutet år efter år.. Men äntligen är det igång och att bara ha en skruvdragare med ett batteri är så förbannat drygt. Skulle verkligen vilja och ha en skruvdragare till för vårat altan bygge bli så mycket roligare då!
Svar: 2, 45 min
Svar: 2, 45 min
Svar: 45 minuter
Motivering: vred handleden/armen rätt illa för ett par år sedan när jag skulle borra ett större hål genom en stock. Sedan dess alltid varit lite skraj för de tyngre uppgifterna så det hade varit väldigt skönt att veta att man har AFT på dragaren som ninskar risken för vridskador.
Motivering: vred handleden/armen rätt illa för ett par år sedan när jag skulle borra ett större hål genom en stock. Sedan dess alltid varit lite skraj för de tyngre uppgifterna så det hade varit väldigt skönt att veta att man har AFT på dragaren som ninskar risken för vridskador.