14 690 läst · 231 svar
15k läst
231 svar
Avslutad: Vinn en kraftfull borrskruvdragare från Makita
Hobbysnickare
· Östergötland
· 5 inlägg
1.
Hej!
Som en entusiastisk hemmafixare skulle det vara fantastiskt att vinna en kraftfull borrskruvdragare från Makita. Att ha ett verktyg av hög kvalitet skulle hjälpa mig att utföra mina projekt mer effektivt och förbättra mina färdigheter som hantverkare.
Jag tror att en Makita borrskruvdragare skulle göra mitt arbete mycket lättare och ge mig möjlighet att ta itu med mer utmanande projekt. Det skulle också ge mig mer tid att experimentera med nya tekniker och njuta av mina projekt ännu mer.
Att använda verktyg av hög kvalitet är viktigt för mig och att vinna en borrskruvdragare från Makita skulle vara fantastiskt.
2. Det tar ca 45 minuter.
Hej!
Som en entusiastisk hemmafixare skulle det vara fantastiskt att vinna en kraftfull borrskruvdragare från Makita. Att ha ett verktyg av hög kvalitet skulle hjälpa mig att utföra mina projekt mer effektivt och förbättra mina färdigheter som hantverkare.
Jag tror att en Makita borrskruvdragare skulle göra mitt arbete mycket lättare och ge mig möjlighet att ta itu med mer utmanande projekt. Det skulle också ge mig mer tid att experimentera med nya tekniker och njuta av mina projekt ännu mer.
Att använda verktyg av hög kvalitet är viktigt för mig och att vinna en borrskruvdragare från Makita skulle vara fantastiskt.
2. Det tar ca 45 minuter.
Som nybliven husägare med en verkstad där verktygen ännu lyser med sin frånvaro hade denna skönhet verkligen lagt ribban för framtida inköp.
Att det dessutom endast tar 45 minuter att ladda upp den gör ju inte saken sämre!
Att det dessutom endast tar 45 minuter att ladda upp den gör ju inte saken sämre!
Motivering: Så fort man ska göra göra hål större än 13mm så har man varit tvungen att ta fram gamla borrmaskinen men med en så kraftig batteridriven skruvdragare är det inga problem.
Svar: 45 minuter
Svar: 45 minuter
- Jag lita alltid på en Makita! När vi nu ska jag göra klart vår stuga vill jag visa min fruga att vår nya Makita gör allt vi har rita klart!
- Det tar 45 minuter att ladda ett 4,0 Ah batteri på snabbladdaren DC40RA.
1. Med ett stundande stort tillbyggnadsprojekt för att klara den växande familjen kommer det krävas driftsäkra och robusta verktyg i verktygsarsenalen för att nyttja tiden väl så att livspusslet går ihop.
2. 45 min
2. 45 min
Byggveteran
· KUNGSBACKA
· 9 inlägg
1, Ska renovera ett hus och min gamla 18v går på sista svängen, så vore bra med en ny 40v
2, tar ca 45 minuter att få batteriet fullt
2, tar ca 45 minuter att få batteriet fullt