1) Ropen skalla batteridriven grästrimmer åt alla!
2) iMOV
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Gräsklippare heter iMOW
Jag har vid 72 års ålder blivit med gräsmatta😊
 
Min gamle far orkar inte längre ta hand om sin trädgård i samma utsträckning som förr. Jag hjälper honom gärna, jag hade på gården en lätt fin Stihl fs36 trimmer som var perfekt på alla vis. Den började tyvärr strula och ville inte varva längre. Den legendariske tidigare Byggahusmedlemmen Maskintok var ju grym på maskiner. Jag postade trimmern till honom för reparation. Ingen egentlig brådska då det var höst… nu har det gått 2,5 år och ingen maskin är levererad. Inget svar från Maskintok på telefon el annat. Inser att jag blivit blåst och lurad på servicen och på den fina maskinen som jag tyckte var värd att repareras.
Mycket tråkigt, då jag vill tro att vi är som en familj här på Bygga hus, och naivt från min sida. Jag fattar.
Hjälp mig komma över skammen och saknaden över den förra fina Stihl trimmern, och underlätta så jag kan hjälpa min far med gräset igen.

iMOW är svaret.
 
1. Jag haltar med mina träben (proteser) och har svårt att lyfta på dessa. Det har inneburit att jag snubblat och ramlat flertal gånger med trimmern i handen och elsladden runt fötterna och med många fula ord i munnen. Det skulle vara skönt att trimma gräset med en trimmer utan sladd, både för mig själv och för familjen (för att slippa höra mitt dåliga humör när jag trillat på sladden). Samtidigt blir grannarna glada i tornedalsbyn Huukki i Lappland.😘

2. iMOW

Kaj Söderena
Banergatan 4
11456 Stockholm
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Är det nått vi saknar är det en riktigt bra trimmer och den här skulle verkligen va ett starkt tillskott
2. iMOW heter den
 
1. Har lagt alltför mycket tid på att försöka få billiga trimrar att fungera längre än en trimning. Skulle vara perfekt med en "riktig" trimmer till sommaren!

2. Den heter iMOW
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Jag har en trimmer som jag tar med mig till Gotland varje sommar. Vore skönt att ha på varje plats. Förra sommaren fick mina nya fina byxor gräsfläckar för den skavde mot benet. Man kan säga bilen är rätt fullpackad när bilen går.
2. iMow
 
U
Då var tävlingen avslutad 🙂

Idag var det @vbg-1 med inlägg #4 som kammar hem vinsten 🥳🥇, stort grattis till dig!

Stort tack till alla som varit med och tävlat, önskar er en riktigt bra fredag och trevlig helg! ☀️
 
Tusen tack. Nu blev längtan efter våren ännu större.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.