U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1) I vår familj är det frun, dvs jag, som har ansvar för trädgården då gubben är gräsallegiker. Vore trevligt med en fin trimmer för att lätta upp jobbet.
2) iMOW
 
1. Jag har redan en batteridriven motorsåg från Stihl, så det vore perfekt att kunna utöka med ett till batteridrivet hjälpmedel. Den gamla bensindrivna trimmern jag har skulle jag kunna pensionera för gott.

2. iMOW
 
1. Har en lite trimmertillsats till röjsågen, men det är lite för klumpigt så den används inte så ofta som den borde. En ordentligt liten trimmer skulle komplettera maskinparken perfekt.

2. iMOW
 
1. Jag har en gammal grästrimmer från Stiga som är hemskt tungjobbad och saknar vissa skydd, så man lätt får stötar från tändhatten. Jag har tänkt att pensionera den i år och en batteridriven trimmer från Stihl skulle fungera perfekt att hålla snyggt runt alla pallkragar och trädgårdsland på min villatomt.
2. iMOW
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Kan bara hoppas vara den lyckliga vinnaren!

iMOW® EVO​

 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1.Hade gärna sluppit den långa sladden till trimmern, tänk att fixa gräset utan att hela tiden tänka på att inte klippa sladden, det är frihet det.
2.iMOW heter robotgräsklipparen.
 
Jag är 74 år och orkar snart inte släpa omkring på en 25 meter lång elkabel. En lätt, batteridriven trimmer vore en dröm för en gammal rygg.

Svaret på frågan är iMOW.
 
Grannarna muttrar när jag går runt med min bensindrivna, visserligen en Stihl, och puttrar, nu är det dags att trimma med stil.
Robotklipparen: iMOW.
 
Det hade varit bra att ha i trädgården.

IMOW
 
1. Vi bor i ett generationsboende med min farfar på nedervåningen i ett hus han byggde på 60-talet. Sedan några år tillbaka är han änkeman och sedan dess har trädgården varit hans oas. Både odling och blommor. Nu har han kommit till åren och det blir ett allt större projekt att ta fram trimmern med sladd, som numera oftast skippas, och trädgården får inte riktigt den glans den förtjänar. Med en batteritrimmer hade det varit mycket enklare, och trädgården hade kommit till sitt rätta jag.

2. iMOW
 
För ett par år sedan gick jag över ifrån er bensindrivna motorsåg till en grensåg på grund av minskad ork och styrka. Nu behöver jag byta min trimmer mot någon som jag orkar använda. Jag vill inte ge upp min trädgård riktigt än!
Mvh Inger
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Slutar gräset aldrig att växa? Tag kontrollen över din trädgård med nya, lättviktiga och batteridrivna grästrimmern STIHL FSA 30.

Med en grästrimmer når du överallt där gräsklipparen inte kommer åt och du håller enkelt trädgården i topptrim! Dessutom gör batteridriften att du slipper både avgaser, sladd och höga ljudnivåer. Ta chansen och tävla om en STIHL FSA 30 med batteri och laddare!

Värde 2125 kr.

Tävla såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna.
2. Besvara frågan: Vad heter robotgräsklipparen från STIHL? Svaret hittar du någonstans här.

Vinnaren utses 22/3.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar STIHL för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Svar: iMOV
Motivering : Har en starkt sluttande tomt där det inte går att köra gräsklippare eller installera robotklippare.Låter gräs och ängsblommor växa fritt vilket är vackert och gynnar alla livsviktiga pollinerande insekter.Det krävs minimalt med arbete men då är en bra trimmer som denna ett måste. Vi hoppas därför på vinst.🐝🐝🐝
😊
 
Redigerat:
1) Som nyblivna tomtägare för fem år sedan köpte vi en väldigt billig trimmer. Det har vi ångrat i flera år nu. Men jag är för envis/snål för att köpa något som faktiskt fungerar, utan svär hellre (!?!) varje gång jag använder eländet.

2) iMOW®
 
1. Grannarna i vårt radhusområde trodde jag var knäpp när jag förra sommaren flyttade in och tog ram röjsågen för att trimma kanterna på vår lilla plätt. Istället klipper vi nu kanterna med sax liggandes på knä. :) För liten gräsmatta för att investera i en trimmer men samtidigt för stor för att klippa med sax. Har hamnat i ett moment 22.

2. iMOW heter gräsklipparen.
 
1. Jag är mycket känslig för kemikalier, bl a då avgaser så röjsågen som är bensindriven fungerar inte längre. Jag skulle verkligen behöva en röjsåg. Har 4000 kvm tomt, så det blir några kanter, kringelkrokar runt buskar och träd och ställen dit inte ens den modigaste gräsklipparrobot vågar sig! En låg ljudnivå vore ju toppen också, så slipper hörselgångarna knorra ihop sig i missnöje och mer se ut som något som man kunde ha nytta av till fredagens vinflaska.
Ge mig ett S: Stilig.
Ge mig ett T: Tålig
Ge mig ett I: Inspirerande
Ge mig ett H: Helene (förlåt, jag ville bara vara med på ett hörn ... )
Ge mig ett L: Längdanpassningsbar.

2. iMOW
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.