Hej!
1. Bara tanken på att kanske slippa krypa runt i år igen för att klippa runt gräsmattan gör att jag känner mig nästan redan som en vinnare. Jag riktigt ser framför mig hur jag glider fram med tystgående skönheten i trädgården och får arbetet gjort så mycket både bättre och snabbare än med min nuvarande krypnings- och hasningsteknik med trädgårdssaxen. Den skulle jag vårda ömt, göra ren efter varje trimning och sen skulle den placeras i ett gott garage. Ljuvliga tanke!
2. Stödhjulen finns för att underlätta för en när man ska kantklippa. Allt som underlättar är guld värt!
 
Dags för en miljövänlig trimmer!

Stödhjulet underlättar och ger bättre precision för snygga o prydliga gräskanter.
 
Hallå

Min gamla gräsklippare är trasig, tydligen är batteriet gammalt.

Kantklippning
 
Så att man kan vrida den nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter snabbt och lätt!

Vi har nyligen köpt ett gammalt hus med en yvig trädgård. En sådan här maskin skulle höja trädgården, då det vi har idag är en sax, vilket sällan blir av.
 
1. Justerbar, tyst och effektiv hjälper trimmern till i mitt trädgårdsliv.
2. Stödhjulet används i funktionen för kantklippning.
 
1. Jag saknar en kantklippare och får låna då jag vill snygga till lite sååå... Jag skulle verkligen njuta av en egen tyst liten trimmer så jag kan trimma mina kanter snabbt och lätt!

2. Stödhjulet är till för kantklippningsfunktionen.
 
Så mycket smidigare och tystare jämfört med den bensindrivna. Nu kommer det bli gjort .

För att skära och trimma kanter snabbt och lätt!

Håkan
 
Hej!
Skulle vara perfekt att klippa runt nya altanen och rabatterna.
Stödhjulet gör det enklare att skapa mycket snyggare kanter, snabbare.
 
1. Har just trimmat gränslandet mellan gräsmatta och skog med en högljudd bensintrimmer och skäms för grannarna för att man låter. Med denna Husqvarna batteritrimmer kan jag trimma utan att störa och kan dela batteri med övriga trädgårdsmaskiner från Husqvarna.

2. Stödhjulet används till den smarta kantskärningsfunktionen.
 
1. Med en tystare trimmer kan jag jobba utan öronskydd och ha bättre koll på hund och barnbarn. Tryggare, härligare och i samklang med naturen

2. Smart kantfunktion
 
1. Jag borde vinna för att kunna underlätta skötseln av min tomt på ett miljövänligt och effektivt sätt. Att den dessutom har en låg ljudvolym underlättar för grannar och min skönhetssovande sambo!
Det skulle dessutom ge mig en än mer anledning att införskaffa en husqvarna häcksax :)
2. Underlättar vid kantklippning
 
Jag klarar inte av (själv) att starta den bensindrivna grästrimmern (eller aset som jag kallar den) skulle vara kul att kunna grästrimma utan att hövdingen är hemma.

Den är för kantklippning

Charlotta josefsson
 
1. För några timmar sedan så tog vår bensindrivna trimmer sitt sista andetag, skulle vi dagen därpå vinna en batteridriven dito av senaste snitt så skulle det bli en historia som kommer berättas i generationer.
Utöver detta så skulle säkerligen grannarna också bli ganska glada då trimmandet skulle utföras betydligt mer frekvent än vanligt... och tystare såklart. :cool:

2. Kantningsfunktion med integrerat stödhjul - vrid hela nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter snabbt och lätt!
 
Vår hamster gick vill på vår lägda och kom tillbaka till hösten förvildad och rå. Vi behöver hålla åkern kort för att inte vår gnagare till sommarn till den undre världen ska gå.

Stödhjulet hjälper till att vrida hela nedre delen på trimmer 90 grader för att skära och trimma kanter
 
  1. Med en batteridriven kvalitets-trimmer tillverkad av Husqvarna från maskinklippet.se kan jag tyst, enkelt och vibrationsfritt både trimma gräs och beskära samt klippa kanterna hemma hos min far som jag hjälper med gräsklippning!
  2. Kantskärning/kantklippning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.