80talshuset
Både jag och maken växte upp med hammock i våra barndomshem, på sommaren låg man i dom och läste, lyssnade på sommarregnet, fikade mammas nybakade bullar och drack saft.
Nu när vi äntligen köpt vårt första hem och får en trädgård för första gången på 20+ år, så vore det fantastiskt att återigen få krypa upp i en hammock. Läsa den där boken som legat och väntat på mig hela våren, njuta av en fika och skapa nya minnen <3

Önskemöbel: Slöinge hammock

Svar: Bra Möbler grundades 1995.
 
1. Vi har lagt en gräsmatta där vi spelar kubb m m och det vore en dröm att göra iordning en romantisk plats att sitta vid medans man väntar på sin tur alt att ta en fika en varm sommardag. Arras cafegrupp och det här setet skulle passa perfekt. 😊
2. 1995
Håller tummarna 🤞
 
1.Fasadlampa är min favorit produkt, hade verkligen behövt bytas härhemma då flertalet har slutat fungera. Samt ser ut att kommer från 1800 talet.

2. 1995
 
1. Idag har vi har ingen sittgrupp på vår tomt där vi har kvällssol. Denna soffa skulle göra sig ypperlig i kvällssolen, bredvid vår stora syrénbuske.

2. Det bildades 1995
 
Joakim Förslund

Vi är värda att vinna, vi har renoverat gammal kåk smart i 6 år och vi gör själva ganska mycket, vi är två tjejer som bor ihop och donar på hela tiden.
Vi har knappt några utemöbler, begagnade och lite svajiga så vi inte kan prioritera att köpa dessa pga stor renovering.
 
En hammock som den här hade varit guld att vila trötta kroppar i efter dag av att rensa ogräs och hålla koll på minibanditerna. Kan verkligen se mig själv krypa upp i den med minibandit modell 2020 med ett glas hemmagjord flädersaft och bara njuta!

Grundades 1995.
 
Bra möbler grundades 1995.

Ända sedan jag såg och provade en första gången har en sådan här varit lite av en dröm för mig: Headdemock deluxe
Bärbar, mörkblå hängmatta med stativ och kudde, isolerad design, utomhusfritid, ingen person synlig.
Att kunna spendera lata dagar i den vore guld värt. Kan nästan redan känna känslan av att lägga sig i den tillsammans med lillpojken och läsa en bok medan vinden sakta gungar oss fram och tillbaka.
 
1. Två stycken San Diego Däckstolar skulle vara perfekta på vår terass som ännu saknar inredning. Vi flyttade till vårt första hus i slutet på april och kommer sakta men säkert iordning - men just terassen har ännu inte fått någon kärlek tyvärr. De skulle vara perfekta där nu när sommaren äntligen är här! ☀️🌸

2. Bra Möbler grundades 1995 i Göteborg
 
Jag sätter mig ner i den vackra fåtöljen och lutar mig tillbaka, lägger upp fötterna på fotpallen och tar ett djupt andetag. Det är torrt och mysigt under taket av hassel, utanför strilar regnet. Det nybryggda kaffet doftar underbart, så som det bara gör utomhus. Naturen finns omkring mig och min nya fåtölj med fotpall smälter in som om den vore gjord för att stå just här. Det ska vara gott att leva.
 
  • En skärmbild från Bramöbler med en rottingfåtölj benämnd "Ella loungefåtölj". Webbshop-gränssnitt med sökfunktion och ikoner.
1. Hammocken Dalom får mig att minnas min barndoms somrar då jag smög mig ut till husets hammock och la mig för att vila. Och vips! så sov jag en bekymmersfri sömn. Det vill jag uppleva igen!

2. Bra Möbler grundades 1995.
 
1. Riva parasoll som med elegans skulle skydda mina nära och kära mot solens starkaste strålar, och samtidigt tillåta oss att njuta mer av sommarens glans.

2. 1995
 
Jättefranskan
Conic Soffgrupp skulle vara mysigt att ha på vår altan. Tänk dig att få ligga och slumra i denna soffgrupp en ljummen sommardag.

Bra möbler grundades 1995.
 
1. En hängmatta hade varit drömmen att ha i det framtida radhuset som vi flyttar in i den 1 september. Då vi inte har några träd i dagsläget hade en hängmatta Hedvig med träställning varit meganice!
2. Bra Möbler grundades 1995 i Göteborg.
 
1. Klassiska grythyttan-möbler skulle vara pricken över i-et på den nya uteplatsen med pergola som vi just nu bygger. Som ganska nyinflyttade känns det bra att satsa på möbler som kommer hålla i många år.

2. 1995
 
1: Jag har provsuttit en Illora hänggunga hos min systerdotter och önskade genast att vi hade ett par här hemma, så den möbeln blir utan tvekan min favorit.
Svart hänggunga med stativ och grådyna, till försäljning online, nedsatt pris och kundrecensioner synliga.

2: Bra Möbler grundades 1995
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.