1995. Roma beige. Sitter fint i orangeriet.
 
Vi har ju varit inne och drömt redan om utegruppen som heter Nice för den känns som en utegrupp som klarar av mer än andra, den är riktgt läcker och hade lyft vår altan samt att vi är en familj på 5 personer med många nära & kära och på grillkvällar/födelsedagar m.m. hade det varit helt fantastiskt att få sitta runt denna tillsammans!

År 1995
 
Grupen Hassel har vi planer på att köpa till vårt nya uterum, otroligt fin grupp som skiljer sig från det mesta.

Bra Möbler grundade 1995
 
Ägget Hängunga :)

2. Bra möbler grundades 1995.
 
twin😍 snygg och praktiskt hoppfällbar förlängning! Startades 1995!
 
1. När estetik, kvalité och funktion i BÄSTA tänkbara kombination skall få råda, är det såklart Lyra´s fantastiska soffgrupps-edition som vi på soldäcket här hemma allra helst vill skåda! :)

2. Bra Möbler grundades år 1995 :)
 
Då min fru är rullstolsbunden har vi byggt trädäck på större delen av tomten. Det skulle behöva lite skönt möblemang att softa i under varma sommardagar!

Önskemöbel: Headdemock deluxe hängmatta

Svar: 1995
 
SVAR:
1. Min favorit måste bli denna: Nopy. Jag har besvär med mina leder och behöver kunna växla mellan att sitta och ligga, dessutom är jag väldigt solkänslig och i denna kan jag ju välja hur mycket sol jag vill få på mig! En nästintill perfekt utemöbel för mig! (Sen får ju sambon plats också, om jag sätter mig upp!)

2. 1995
 
Jag hittade era fina Birkastolar i Ek som jag tycker skulle pryda mitt hem perfekt. Jag har plats för 3 st och de skulle bli mycket stilfullt.
1995
 
Redigerat av moderator:
1. En hängstol! Denna skulle bli en favorit bland både stora och små. Lite rädd för att det kommer bli en tävling om vem som får sitta på tronen, men det är det värt så länge det blir jag! :)
2. 1995
 
Vi skulle behöva ett nytt bord då vårt gamla är så rangligt och utom räddning. Efter vår flytt i december gick också stolparna som håller ut skivorna sönder. Bordet Nice ser helt magiskt ut! Den skulle vi vilja köpa och att då få vinna detta presentkort hade varit en perfekt gåva och ersättning att ha råd med detta!

Svar på frågan: Det grundades 1995
 
Vi har nyligen köpt ett radhus som vi ska flytta in i nu i augusti och då får vi äntligen en härlig altan. Har börjat spana in utemöbler och fastnade just då för Hamptons fina möbler. Till denna gruppen skulle ett bidrag vara guld värt! Soffgruppen Hampton

Bra möbler grundades 1995
 
Ny matgrupp på vår altan är något vi pratat om en tag. Vi sitter ofta där ute själva men även tillsammans med släkt och vänner så ett bord som går att utöka i storlek vore perfekt. Det här bordet med stolar är så snyggt och ser praktiskt ut. En dröm helt enkelt.

Och rätt svar på årtalet är 1995.
 
S
Svaret på årtalet är 1995!

Teak hampton är min favorit, jag älskar teak som material och dessa var riktigt snygga! Hade passat perfekt med mina 50-60-tals möbler jag har inomhus.
 
2. Företaget grundades 1995.

1. Ända sedan svärmors kolonilott såldes har jag saknat att ligga i hammocken och sakta gunga i solskenet. Men varje gång det ska köpas någon utemöbel har familjen en massa argument för att andra grejer är mycket viktigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.