Svar: Wendlingen

Så fort snön smälter fortsätter sommarstug renoveringen. Bland mycket annat så väntar en ny köksinredning på att bli monterat.
Det skulle kännas som en fest att fästa skåpen med Festotool. :D
 
Svar: Storstaden heter Stuttgart.
Motivering: Har börjat bygga en fristående bastu av timmer ute på landet. Behöver en stark och pålitlig skruvdragare till detta projekt. Festools verktyg är ju kända för hög kvalitet och det behövs till mitt bygge.
K-G Rova
 
Frågan: Wendlingen

står inför ett kommande garagebygge, och har ännu inte införskaffat skruvdragare så detta hade varit perfekt med tanke på dom ständigt ökande material priserna.
 
Svar: Wendlingen

Motivering: min nuvarande skruvdragare köptes för 10 år sedan när jag och sambon köpte vårat första hus, nu ska vi starta renovering av vårat andra gemensamma hus men tyvärr har inte skruvdragaren överlevt, efter ett rökmoln fick den dödförklaras på plats.
Vore ovärderligt att vinna en ny.
 
Frågan: Wendlingen
Motivering: Har alltid använt mig av konkurrerande märken & varit/är väldigt nöjd med dessa! Skulle behöva införskaffa både ny kap/gering såg, sticksåg, överhandsfräs & SKRUVDRAGARE. Men har givetvis inte budget för att införskaffa allt samtidigt & står i valet & kvalet av vad jag ska prioritera först, dessutom skulle jag aldrig ha möjlighet att lägga sådana summor på en skruvdragare tyvärr trots att jag säker på att det alla gånger skulle vara värt pengarna i utomordentlig kvalitet & ergonomi
 
Huvudkontoret ligger i Wendlingen vid Neckar.

Det vore en fröjd att få äga en premiumdragare från Festool. Den skulle göra nytta både i hemmet och i sommarstugan för alla kommande projekt.
 
Svar: Stuttgart

Festool verktyg får väl ses som det riktiga proffsvalet för de flesta finsnickare och yrkesmän, jag har haft förmånen att några gånger få prova och uppleva den kvalitet dessa verktyg har. Som hobbysnickare har jag ännu inte haft råd att köpa något själv, men kanske jag har tur att vinna det mest användbara grundverktyget i denna tävling.
 
Svar: Wendlingen

Motivering: Har aldrig ägt ett premiumverktyg. Har nöjt mig dom hobbysnickare med Ryobi och jag är väl rätt nöjd. Det hade varit fantastiskt roligt att vinna och testa en riktig premiumapparat och se om det verkligen innebär färre gråa hår .
 
Huvudkontoret ligger i Wendlingen som ligger utanför Stuttgart.

En ny skruvdragare hade passat perfekt till våren då ny altan skall byggas.
 
Svar: Wendlingen/Stuttgart

Motivering: Saknar tiden då jag var snickare och hade tillgång till proffsprodukter från Festool och tog det för givet. Skillnaden märks nu när huset renoveras så det hade varit gött att åter igen få använda riktiga verktyg!
 
Svar:wendlingen

Skulle vara underbart att få testa en festool, enda märket jag inte ägt hittils. :D
 
Svar: Wendligen

På jobbet har vi enbart festool. Så man har ju hunnit vänja sig vid en viss kvalitet. Så nu när jag ska börja på att renovera mitt första och förhoppningsvis enda hus med min gamla DeWalt 14v skruvdragare så känns det ju bara fel och ovant.
 
Svar Stuttgard Wendlingen
Tänk att äntligen få en proffsmaskin i sin hand. Min gamla har just lagt av så nu blir det inte mer gjort i avvaktan på vinsten
 
FaffeF
Svar: Wendlingen

För balkongrenoveringen i sommar behövs det en ordentlig maskin, och pengar tog nog slut när vi köpte räcket...
 
Wendlingen

Jag har skruvat och spikat i många år på permanentboende och sommarhuset, har alltid haft budgetmaskiner men drömt om riktiga proffsgrejor. Festoolen skulle bli en guldklimp i min verktygslåda!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.