Svar: Wendlingen

Jag ska göra ett inköp av en skruvdragare till våren. Då hittade jag denna tävling och chansar att jag kan vinna en av marknadens bästa skruvdragare som kommer hålla i många år framöver.

Jag har några andra maskiner från Festool och är otroligt nöjd!
 
Frågan: Wendlingen

För jag är värd det!
 
Svar Wendlingen

Vem vill inte ha en Festool skruvdragare :)
Festool är ju verktygens Rolls Roys, bättre än detta kan man ej använda.
Hoppas nu jag får glänsa med denna inför grannarna när det ska byggas staket i vår.
 
Svar: Wendlingen

motivering:

Vi köpte hus för fyra år sedan som vi nu renoverar. Ärvde min svärfars blå bosch där batteriet nu håller i 10 min.

Med 2 småbarn är det svårt att få ihop tid men framförallt motivationen att lägga pengar på dyra verktyg ( men välbehövliga). Denna vinst hade passat mig och min sambo perfekt :D

mvh Andreas
 
Frågan: Wendlingen
Dags att börja med altanen, går ej med de skruvdragare jag har då de är föråldrade! Så tack för chansen att få vara med i tävlingen!
 
Svar: Stuttgart

Motivering: Denna skruvdragare skulle underlätta mitt liv mycket! Håller i skrivande stund på att bygga ett 200m2 stort 1,5 planshus i lösvirke helt själv på kvällar och helger till min familj. Hade under hösten ett inbrott i huset där de snodde alla mina batterimaskiner, tyvärr ansåg försäkringbolaget att det mesta mer eller mindre var avskrivet så ersättningen vart därefter...

Med en mångsidig skruvdragare från Festool skulle kvällsjobben åter bli ett nöje, den skulle bland annat få hjälpa mig med att skruva upp plywood/OSB, ta hål i bjälklag för vatten/avlopp samt i framtiden montera vårat kök. CENTROTEC systemet verkar grymt!
 
Svar: Wendlingen

Motivering: Min Bosch Grön skruvdragare håller på att dö mitt i köksrenoveringen. Med Festool blir det köksfest.
 
Wendlingen utanför Stuttgart
Jag har i många år använt en Hitachi (numer Hikoki) men den har efter otaliga renoveringa och ett husbygge blivit sned i chucken och batterierna har inte längre någon spänst, så jag är i behov av en ny.

Festool är ju ett kvalitetsverktyg och det vore kul att få prova detta märke och se hur det står sig nu när renoveringen av en ny stuga och tillbyggnader osv tar vid.
 
Huvudkontoret ligger i Stuttgart, område Wendlingen

Har alltid fått höra att Festool är nummer Ett för alla snickare och har förgäves försökt få dem att ändra åsikt och ta an min Hilti skruvdragare. Dock är den på utfasning nu, då inte batterierna längre fungerar och det finns inte den batteriserien kvar att köpa. Ska jag meka batterierna eller nu då lägga denna Festool skruvdragare på önskelistan och visa vännerna som är snickare att jag nu måla ett av de nya verktygen i grönt istället för rött?

Då kommer det smitta av sig och flera kommer rusa till Festool för att skaffa likadana :)

Mycket arbete kvarstår så helt klart är det nummer Ett som ska användas!
 
lerpoel
Svar: Wendlingen

Skulle vara perfekt med en skruvdragare till altanbygget, hallmöbelmonteringen, barnrumsrenoveringen, bokhyllejusteringen och för att leka cowboy med!
 
Svar: Wendlingen

Motivering: Min nyfödda dotter skulle få den, är ett bra verktyg att börja "verktygslådan" med, hon fyller snart fem månader så det börjar bli på tiden.
 
Svar: Wendlingen

Jag har aldrig ägt ett enda verktyg från Festool, skulle gärna vilja vinna denna skruvdragare till alla framtida projekt!
 
Svar: Wendlingen, utanför Stuttgart

Denna skulle verkligen komma till användning inför kommande köksrenovering, altan- och förrådsbygge samt badrumsrenovering som ska utföras av mig och sönerna (snickarlärling och rörmokare).
Håller tummar och tår :)
 
Wendlingen.

Det hade varit ett bra tillskott i verktygslådan när vi börjar bygga nytt nästa månad, själva!
 
Hej!

Huvudkontoret ligger i Wendlingen utanför Stuttgart (svaret), en stad där många kvalitetsprodukter tillverkas.

Min kompis har en mängd Festool-produkter då hans hobby är möbelsnickeri och jag har varit med när han jobbat med dessa. Precisionen och kvaliteten gör verkligen skillnad!

Själv grejar jag med det mesta och just skruvdragare använder jag nästan till allt. Nuvarande maskin sjunger på sista versen och har bara ett fungerande batteri. Därför vore det en fröjd att uppgradera till en Festool som den första i en förmodad serie av maskiner att spara till :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.