15-20%

Håller på med utbyggnad och är i det läget att det kapas en hel del inomhus, frun tycker inte om att det dammar. Så min granne lånar gärna ut sin grovis men nu var han tvungen ta den till stugan,så det blir att kapa utomhus när det är hyfsad väder. Så jag har ett stort behov en grovis så att jag kan komma in i värme och kapa, Har tänkt köpa en, men nu tänkte jag kolla om jag har lite tur.

1)15-20%

Efter att ha avverkat 1 grovdammsugare om året den senaste 2 åren så får jag antingen flytta in hos dammråttorna eller ge mig innegångsförbud från verkstan (eller betala för kvalitet ).

Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
[bild]
I den här veckans tävling gäller det att ha koll på hantverkarnas påslag på material.
Vinsten är den testvinnande grovdammsugaren Nilfisk Multi II från vårt test av grovdammsugare.
TEST: Grovdammsugare

Värde: 1 600 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan och motivera
varför just du ska vinna grovdammsugaren. Scrolla längst ner i tråden tills du hittar blocket "Klicka här för att svara" och skriv in ditt svar och motivering där.

Fråga: Vilket av följande är ett rimligt påslag på material när hantverkaren tillhandahåller material?

1 ) 15-20%
x ) 200%
2 ) 500%

Rätt svar hittar du i den här artikeln: Rimliga och oskäliga påslag

Vinnaren utses fredagen den 1 oktober.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Lycka till!

15-20% är rätt svar!

Sambon och jag har köpt vårt första hus i juli och efter att ha skrapat plastfärg från väggarna, slipat alla väggar samt tak och rivit några väggar, är det så mycket damm i huset att enbart en grovdammsugare kan rädda oss!

Tack alla städglada medlemmar för era tävlingsbidrag! Vinnare den här veckan blir flitige @Ramnemark, som inte kan låta bli att renovera... Hela tiden! Vinsten kommer till stor användning, det är ett som är säkert!

• Gilla
  • Älska
tttomten och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.