7 245 läst · 23 svar
7k läst
23 svar
Avslutad: 2 kan vinna designad pulversläckare!
Administrator
· Skåne
· 7 878 inlägg
Jag har flyttat en diskussion om färg på brandsläckare till den är tråden https://www.byggahus.se/forum/ovrig...g-pa-brandslackare-funkar-annan-farg-rod.html.
Bara tävlingsbidrag här, tack!
Bara tävlingsbidrag här, tack!
Brandsläckaren skulle passa helt ypperligt i denna hörnan där jag placerat ut "pärlan" 😉 Köket kommer stå färdigt om knappt 1 år och med den placeringen i köket har vi nära till allt i köket, kaminen och tvättstugan
inte för att vara den som är den, någon kanske hann före mej😆🙈 men att ställa en släckare vid T ex en kamin (värmekälla)är ingen bra idé.
Den går då upp i tryck av värmen och håller inte länge. Kan ev vara oduglig till och med.
Ett litet tips.
Den går då upp i tryck av värmen och håller inte länge. Kan ev vara oduglig till och med.
Ett litet tips.
Medlem
· Västra Götaland
· 4 inlägg
Vi har bara en liten 1kg släckare i köket och naturligtvis måste det finnas en i närhet till där man eldar
Vilken underbar tävling!!
Den här snygga brandsläckaren blir så fin mot den bruna träväggen i köket. Jag var nyligen på brandutbildning och insåg att vi inte har något bra brandskydd hemma. En brandsläckare ska ju också vara lättillgänglig och att placera den i köket blir perfekt! Ha det så gott!
Den här snygga brandsläckaren blir så fin mot den bruna träväggen i köket. Jag var nyligen på brandutbildning och insåg att vi inte har något bra brandskydd hemma. En brandsläckare ska ju också vara lättillgänglig och att placera den i köket blir perfekt! Ha det så gott!
Administrator
· Skåne
· 7 878 inlägg
Tävlingen är avslutad och vi har utsett två vinnare:
Daniel_82, som vill matcha den till sin nya tapet i hallen.
Kilensnickare, som behöver en släckare i utbyggnaden där grabben ska sova.
Grattis!!!
Daniel_82, som vill matcha den till sin nya tapet i hallen.
Kilensnickare, som behöver en släckare i utbyggnaden där grabben ska sova.
Grattis!!!
Liknande trådar
-
Avslutad: Vinn testvinnande fönsterputsrobot
Tävling -
Avslutad: Vinn din favoritmöbel 2023
Tävling -
Avslutad: Vinn Ryobi borrskruvdragare R12SD-120G
Tävling -
Avslutad: Vinn din favoritmöbel 2022
Tävling -
Avslutad: Pepparkakshus 2019 - visa ditt pepparkakshus och få chansen att vinna ljusstaken Luciatåg
Tävling