2 026 läst · 42 svar
2k läst
42 svar
Årets första dopp. Har ni badat ännu?
Göran.W
Verktygstokig
· skåne Tomelilla
· 3 098 inlägg
Göran.W
Verktygstokig
- skåne Tomelilla
- 3 098 inlägg
31,5 grader i poolen och jag behöver inte en elektriker men väl en som svetsar en husvagns axel som är kapad mitt av för att minska bredden på mitt bygge av kombinerad påhängsvagn och koja till ungarna.
Klarar väl svetsa själv men det känns bättre om ett proffs svetsar axlen.
Klarar väl svetsa själv men det känns bättre om ett proffs svetsar axlen.
Badar utomhus gör barn å tokar ibland blir föräldrar tvungna att bada utomhus med sina barn, det gjorde jag i Egypten för 6 år sen :O men sen dess duschar jag inomhus ibland.
Pool skulle jag inte bygga ens om jag vann 100 mille på lotto q(;^p
Men jag känner folk som tycker det är underbart att bada själv tycker jag det är underbart att få låta bli :wow:
Pool skulle jag inte bygga ens om jag vann 100 mille på lotto q(;^p
Men jag känner folk som tycker det är underbart att bada själv tycker jag det är underbart att få låta bli :wow:
Göran.W
Verktygstokig
· skåne Tomelilla
· 3 098 inlägg
Göran.W
Verktygstokig
- skåne Tomelilla
- 3 098 inlägg
Kan bara in stämma.Locke skrev:
När man var liten slängde man sig gladerligen i vattnet när det var typ 16 grader och blev i en god stund:S
Skulle man göra samma sak i dag hade man fått ringa efter plåster taxin innan det ens gått 5 minuter
Husägare
· Borgholm, Öland
· 146 inlägg
Måste citera mitt egna inlägg då jag kom på att det inte är bra för den Öländska turistnäringen at vi som är åretruntboenda på Öland tycker att Östersjön o Kalmarsund är skitigt. Hade väl ett nyligen sett TV program i SVT2 i färskt minne som visade hur ryska bönder i Sankt Petersburg med tusentals (3.700 kor om jag inte minns fel) släppte ut "allt" rakt ut i Östersjön ORENAT. :@ :@ :@ :@ :@ :@elektronikfreak skrev:
Men nu glömmer vi det o tycker istället att Östersjön o Kalmarsund är som Söderhavet.
Även om jag doppat mig tidigare, så var idag första gången jag simmade ut i sjön och låg o flöt o njöt o bara tittade mig omkring, Det var också första gången jag tvättade mig i sjön och tvättade håret. En alldelse speciell känsla. Nu hädanefter blir det alltid minst ett dopp i sjön varje dag med hårtvättning. Orkar jag upp på morgonen blir det kaffe o frukost på bryggan varje dag - efter morgon doppet.
12 grader var det i vikarna på Ålands hav så inget bad blev det denna helg......
Liknande trådar
-
Mitt första hus - kommer jag sakna att bo i lägenhet (vi får se)
Köpa & Sälja hus -
Förstärka ramverkstakstol
Lösvirke & Timmerhus -
Hjälp en nybörjare förstärka träbjälklag i badrum. Bilder finns
Badrum -
Stuga första köp
Köpa & Sälja hus -
Huspriserna gick nedåt under årets första kvartal
Artikelkommentarer