Väldigt många hurtbullar på den här tråden!
 
Absolut inte, jag är en riktig kruka :p men en av husets tonåringar har.
 
Mina barn badade igår och i förgår. 19 grader i poolen, ingen uppvärmning.
 
I påskas blev det första badet, 1 (EN) grad en kompis skar sig på isen som låg och flöt. Det blev ingen lång simtur.....
ja ja Ok det var bastubad först...
 
Badade flera gånger om dan redan i februari... i Thailand... :D och i går i badkar inomhus. Men utomhus i Sverige, återkom i slutet av juli så kanske, om sommaren är bra! ;)
 
Marlene Eskilsson skrev:
Mina barn badade igår och i förgår. 19 grader i poolen, ingen uppvärmning.
Kalla pooler är värre än en vårvarm insjö.;)
Har vi några tillfällen hyrt hus på olika "kanarieöar" och med egen pool. Det jä... var ett decemberbesök och poolen var inte uppvärmd, ett dopp bara för att kunna säga man nyttjat poolen.
 
Ja, det kanske lät som att det var varmt i vår pool, men de flög upp lika snabbt som de hade hoppat i. Jag doppade bara fötterna men kan intyga att det var svinkallt. :D
 
Göran.W
Den 23 april var det pool premiär i år med 28 grader i poolen.d^_^b
Barnen klagade på att det var för kalltq(;^;)p
Barn är märkliga minst sagt för dom kan bada i ett frilufts bad när det är 18-19 grader utan att klaga men hemma ska dom ha minst 30 grader:S
 
Nix, trots att jag bor på Öland (åretruntboende) så badar jag inte i dypölen Östersjön/Kalmarsund - världens skitigaste innanhav. :(

OBS! all som bor i Norrland åker inte skidor o snöskoter. :D
 
Nä inte än, det är bara 23 grader i poolen(utan värmetillskott,endast solen).
 
Ola78
Idag blev det första badet av, är på Öland med kanonväder så jag tyckte att nu var jag tvungen och doppa mig i alla fall:D Har varit för kallt innan tycker jag då jag är lite badkruka och det var inte jättevarmt precis.
 
29,8 gr i poolen.... Visst badar vi
 
Det är så låååångt till vatten härifrån som är tjänligt att bada i :)

Men i helgen så kanske ute på Eckerö, men östersjön är väl lite kall kanske, isen släppte ju typ nyss.
 
Glufsglufs skrev:
Det är så låååångt till vatten härifrån som är tjänligt att bada i :)

Men i helgen så kanske ute på Eckerö, men östersjön är väl lite kall kanske, isen släppte ju typ nyss.
Hade du kommit ner nästa vecka hade jag bjudit på ett dopp.:)
 
I ån vid festivalområdet eller :)

Jag håller dig på det där till jag åker på SRF nästa gång :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.