196 läst · 2 svar
196 läst
2 svar
Annons skymmer första inlägg
Har ett irriterande fält med reklam som fälls ner och döljer första inlägget i alla trådar. (Google ad)
Har testat att klicka på krysset och får sedan ange feedback. Klickar att annonsen skymmer innehåll och får till svar: Ursäkta, vi ska undvika att det händer igen. Men 2s senare poppar där upp en ny annons på samma plats.
Oerhört irriterande. Inte upplevd detta tidigare utan någon som för mig är nytt för idag
Har testat att klicka på krysset och får sedan ange feedback. Klickar att annonsen skymmer innehåll och får till svar: Ursäkta, vi ska undvika att det händer igen. Men 2s senare poppar där upp en ny annons på samma plats.
Oerhört irriterande. Inte upplevd detta tidigare utan någon som för mig är nytt för idag
Administrator
· Skåne
· 6 572 inlägg
Vi har sedan i fredags haft problem med några annonser som felaktigt har lagt sig över första inlägget.
Det har varit stora 980x600-annonser från Renault, SEB, Vidaxl som inte fungerat som förväntat.
Vi har också haft problem med att en 300x600 annons från Expekt har visats upp högst upp på sidan i en annonsyta som inte är avsedd för 300x600.
Vi har felsökt och kontaktat leverantörerna och vi tror nu att felet nu är åtgärdat.
Tack för feedback! Säg gärna till igen om felet uppstår på nytt.
Det har varit stora 980x600-annonser från Renault, SEB, Vidaxl som inte fungerat som förväntat.
Vi har också haft problem med att en 300x600 annons från Expekt har visats upp högst upp på sidan i en annonsyta som inte är avsedd för 300x600.
Vi har felsökt och kontaktat leverantörerna och vi tror nu att felet nu är åtgärdat.
Tack för feedback! Säg gärna till igen om felet uppstår på nytt.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Första klippning av Thuja Brabant?
Häckar, Buskar & Träd -
Förstärkta ytterhörn inspackling
Färg, Måla & Tapetsera -
Köpråd: en första liten och smidig fräs
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Vilken överfräs ska man köpa? - Första fräsen jag köper
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Hjälp, förstår inte märkningen