710 077 läst · 10 991 svar
710k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Resterna av nåt stulet eller bedrägeri, varför skulle den annars ligga där?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
@Frustrator några nya projekt?Fotografen skrev:
Vissa bilar är omöjligt att säga fullutrustade om, det finns så mycket olika prylar, och sen extra över det.
En BMW kan man utrusta till max, sen kan man gå in och välja invidual där det finns olika tyg, skinn, inredning, färger, fäljar mm. Sen kan man gå en runda till på M Sport, även fast bilen är M Sport utrustad kan man få ännu bättre väghållning, bromsar, avgassystem och motormappning.
Till min lilla 130 finns inte så mycket prylar som de större, men bara för stolarna har köparen fått kryssa i 6 rutor.
Sportstolar-Helskinn-Boston ledher-Elinställning-Minne-Elektriskt svankstöd justerbart i 2 ledder.
Sportstolar kunde man få i paket, men då var det svart tyg/sensatec (syntetiskt skinn)
Övriga saker måste man kryssa en o en.
En BMW kan man utrusta till max, sen kan man gå in och välja invidual där det finns olika tyg, skinn, inredning, färger, fäljar mm. Sen kan man gå en runda till på M Sport, även fast bilen är M Sport utrustad kan man få ännu bättre väghållning, bromsar, avgassystem och motormappning.
Till min lilla 130 finns inte så mycket prylar som de större, men bara för stolarna har köparen fått kryssa i 6 rutor.
Sportstolar-Helskinn-Boston ledher-Elinställning-Minne-Elektriskt svankstöd justerbart i 2 ledder.
Sportstolar kunde man få i paket, men då var det svart tyg/sensatec (syntetiskt skinn)
jag hade önskat att man kunnde välja bort sportstolarna prata med säljare för några år sen han mena att svenskar är dom som köper mest sportstolar till bilar som inte ens är sportigaIsakare skrev:Vissa bilar är omöjligt att säga fullutrustade om, det finns så mycket olika prylar, och sen extra över det.
Den i skogen är 2 ggr till med tigersågen så tar vilken tipp som helst emot det =) Det är liksom pengar i det, till och med de resande skrothandlarna hade tagit det.M maria01 skrev:
Men detta är ju 100% oärligt om man slänger den i skogen.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Till BMW skall man kolla efter Innovation edition. Då får man med det mesta. Till 5-serie G30/31 ingår M-sport, LED, HUD, panorama, H/K ljud osv.Isakare skrev:Vissa bilar är omöjligt att säga fullutrustade om, det finns så mycket olika prylar, och sen extra över det.
Det är dock skillnad på Innovation pack och edition.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Tycker generellt att dagens bilförsäljare har dålig koll på utrustning till det de säljer. Min teori är att en stor andel som säljs nytt är till företag och inte till "nördiga" privatkunder som läst utrustningslistor, skillnader mellan årsmodeller osv. De är däremot duktiga på att sälja in finansiering, försäkringar och serviceavtal.