Desmo72 skrev:
Ja, verkligen. Ändå passar du på att pika axxa för att hen inte skrivit på några år liksom mig själv. Det är väl ganska uppenbart att det är vi två som det handlar om, då vi är de enda som som inte öser skit över företaget? Både axxa och jag har varit med sedan -07 och vi kanske inte drivs av att tillbringa större delen av vår fritid på detta forum för att samla likes genom att fläka ut bilder på familjemedlemmar och flika in en åsikt om precis allt som råkar poppa upp i huvudet just den millisekunden.

Du hade lätt kunnat se på våra profiler att det inte var något skumt OM du hade lagt ett par minuter på att titta vad vi skrivit tidigare. Men du fick ju trots allt ytterligare ett inlägg att lägga till samlingen med ett minimalt inslag av arbete.

Vem vet, nästa gång jag skriver ett inlägg kanske detta gör en mig mer trovärdig eftersom jag varit "aktiv" på riktigt. Det är riktigt synd att man skall bli bedömd för antalet inlägg och hade det funnits statistik på hur många gånger och när man varit inloggad in på BH, så kunde man sett att jag varit inne minimum en gång i veckan under de senaste åren och periodvis mycket mer. Dock så har jag inget behov av att tala om för omvärlden vad jag tycker och tänker om allt jag läser, Denna tråd är dock ett av undantagen då jag faktiskt hade en åsikt som kanske TS skulle uppskatta, men tyvärr har den åsikten drunknat i någon personlig vendetta.

Så har man lagt några värdelösa minuter på det här tramset och mina inlägg har ökat med mer än 40 %.

Trevlig helg!
/Claes

Ps. Skulle jag brutit mot forumets regler genom att inte hålla en "god ton" får väl någon moderator ta bort inläggen så vi får fin och jämn ström av inlägg där alla tycker lika. Ds.
Jag kan tyvärr inget göra åt att du tolkar mina inlägg på mest negativa sätt. Jag har inte pikat någon, bara ställt en fråga och förklarat varför. Axxa förstod i alla fall varför.

Inte heller jag känner igen den dåliga bild som målas upp av ett litet antal personer här. Vi köpte 2012 altandörr och 4 fönster. Jättebra och personlig kontakt med företaget. Vi kände att de var angelägna om att vi skulle vara nöjda och få bra produkter. Nu var det visserligen obehandlade saker vi köpte då vi ville måla själva. Men jag har inget ont att säga alls. Jag hoppas jag har tillräckligt många inlägg för att anses trovärdig.

• Gilla
axxa
  • Laddar…
Klart det måste finnas nöjda Kunder o förhoppningsvis ett fåtal där saker gått snett.

Min kritik handlar om hur man väljer att just hantera sina misslyckanden.

Min nya dörr i MDF är fortfarande i bra skick ... fast den tillverkats för liten..

Tänk Er själv känslan att efter 2 år äntligen få en ny dörr och tro saken äntligen vara löst...Hänga den på plats och upptäcka den är en halv cm mindre! Efter det börja om med ett helt nytt ärende!

Det är inte någon behaglig upplevelse !

Att ErsättningsDörren tillverkats för liten har man aldrig erkänt utan menar det inte är möjligt att vara precis i efterhand... fast detta var reklamationssakens kärna.....att får en Ny dörr i samma mått som passar i den redan installerade karmen.

Efter det har det funnits en stor brist som går att läsa sej till i tråden i hur man försökt lägga ansvar på kunden..utan att sett saken eller haft intresse att komma på plats o lösa problemet.

Man gör valet att sköta allt via telefonkontakt och söker all anledning att slippa slutföra genom att leta eventuella fel så kunden ska vara den skyldige och tiden går ....... Till slut var förlikning det enda alternativ som kunde sätta punkt men även där brast det...Hörde inget på ett år men om det går att se i tråden.

Säkerligen ingen som försöker vara elak utan det handlar säkerligen om okunskap och naturligtvis pengar.

Någon grund finns ändå i kritiken när kunder upplevt o beskriver helt likartade problem gällande Reklamationshantering.

Redigerat:
Håll er till ämnet och en saklig diskussion.

• Gilla
thomasx och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.