1 076 877 läst · 12 967 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi behöver köpa en ny trimmer. Är det någon som kan rekommendera en sådan?
Vi har tittat på Moser Max 45 och 50. Vet inte riktigt skillnaden, men i omdömen om 50 står ibland att den blir överhettad och måste svalna. Har inte hittat att någon skrivet det om45.
Vi har tittat på Moser Max 45 och 50. Vet inte riktigt skillnaden, men i omdömen om 50 står ibland att den blir överhettad och måste svalna. Har inte hittat att någon skrivet det om45.
Trevligt att alltid på hjälp m bäddningen! Visa bilaga 359165Jiji skrev:
Jag har Andis AGC. Jättenöjd med den. Lätt, tyst och blir inte varm! Har helklippt häst med den utan problem, dvs 2 h konstant klippning utan överhettning.fubar skrev:
Oster och moser-skär passar även på Andis-maskinen.
Jag fick byta stol i morse, ena katten så han har någon fascination med vatten, då jag duschat lägger han sig i vattenpölen på golvet och bara ligger där, tills jag föser bort honom med golvskrapan.
Ja medan jag fixade morgonkaffet i morse hade han satt sig i kontorsstolen då han var helt våt och den var helt blöt då jag kom dit, fick ta en köksstol istället.
Ja medan jag fixade morgonkaffet i morse hade han satt sig i kontorsstolen då han var helt våt och den var helt blöt då jag kom dit, fick ta en köksstol istället.
Jag beställde precis en Andis AGC2, har inte fått den ännu men hoppas att den är bra. Inte till katten utan till kattens två hundar.Z Zilenser skrev: