1 075 241 läst · 12 953 svar
1075k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Haha, förstår. 😻S swirve skrev:Haha, så lätt är det inte i raskatt världen.... I grunden är de "blå" och sen är mamma katt blå-golden och pappan blå-silver med vitt. Så kattungarna kan vara bara blå, blå-silver, blå-golden eller tom bimetallic (silver och golden) men det kan man inte regga.. Sen har det sen en månad blivit ok med färgen "sunshine" (golden hos sibirier) men då måste man ha dna testat för den specialla sunshine genen (corin). Typ så...
Enligt papprena är våra sibirier Rasmus och Bärra "röda", vilket stämmer på Rasmus men Bärra är mer vitbeige.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så underbart och jag misstänkte det. Kan skönja att det är ett öra som skymtas vid (halsbandet?).S swirve skrev:
Än större besvär idag över att sluta begrunda denna bild. Och då speciellt den som är i mitten. Blicken som är i läget när man försöker njuta av att bara vara underbar, men fullt upp att vara vaken och kunna njuta samtidigt utan att somna. Den känner samtidigt spinnet från syskonen och deras goa värme som omsluter en.
Det där är nog bland de bästa bilderna jag sett på katter även om det enbart två som syns med ansikte, fast det är samtidigt det som gör den så underbar.
Försöker utrycka mig men jag är mållös❤️
De är redan fullfjädrade experter på det...Alfredo skrev:
Fast de lyssnar egentligen väldigt bra, men lär sig hemskt snabbt hur de ändå kan få en ostbit utan att bryta reglerna...eller nåt. Jag har bett dem lära mig hur de gör, men de berättar inte...
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 332 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 332 inlägg
Kul att höra, då kommer här en bonus där iaf 7 st tittar upp 😁Noramasen skrev:Så underbart och jag misstänkte det. Kan skönja att det är ett öra som skymtas vid (halsbandet?).
Än större besvär idag över att sluta begrunda denna bild. Och då speciellt den som är i mitten. Blicken som är i läget när man försöker njuta av att bara vara underbar, men fullt upp att vara vaken och kunna njuta samtidigt utan att somna. Den känner samtidigt spinnet från syskonen och deras goa värme som omsluter en.
Det där är nog bland de bästa bilderna jag sett på katter även om det enbart två som syns med ansikte, fast det är samtidigt det som gör den så underbar.
Försöker utrycka mig men jag är mållös❤️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Liknande trådar
-
Byta av avlopp i källare, gjuta betong
Byggmaterial & Byggteknik -
Grön teknik skattereduktion vid installation av laddbox, stämmer fakturan?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Hur håller jag borta alla katter från tomten?
Övrigt Off Topic -
Glöm inte ansökan om skattereduktion för miljöförbättrande installationer!!
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Hålla bort katter från gräsmattan
Trädgård allmänt