1 064 911 lĂ€st · 12 865 svar
1065k lÀst
12,9k svar
Alla som gillar katter - rÀck upp en hand!
Ăh, sikket "skitsnack". Katter visar vĂ€ldigt mĂ„nga kĂ€nslor med ansiktet. Specifikt leende i den bemĂ€rkelsen vet jag dock inte, men nog har dom sina "lĂ€pp-/munuttryck" allt.FredrikR skrev:
DĂ€remot verkar dom inte ha nĂ„gon "standard" pĂ„ sina grimaser, var katt verkar ha sina egna grimaser som kan betyda lite vad som helst. SĂ„nt lĂ€r man sig ju dock att kĂ€nna igen med Ă„ren.đ
Skoj
HĂ€r slickar sig gammkatten om munnen nĂ€r han tycker det Ă€r dags för blötmat. đ»L Lucif3r skrev:Ăh, sikket "skitsnack". Katter visar vĂ€ldigt mĂ„nga kĂ€nslor med ansiktet. Specifikt leende i den bemĂ€rkelsen vet jag dock inte, men nog har dom sina "lĂ€pp-/munuttryck" allt.
DĂ€remot verkar dom inte ha nĂ„gon "standard" pĂ„ sina grimaser, var katt verkar ha sina egna grimaser som kan betyda lite vad som helst. SĂ„nt lĂ€r man sig ju dock att kĂ€nna igen med Ă„ren.đ
Vi har tvĂ„ gourmet-katter...oavsett hur mĂ„nga möss de Ă€tit under dagen gĂ„r det alltid ner lite Gourmet till kvĂ€llsmat! đ»
(Det gÄr sÀkert bra med annat mÀrke ocksÄ, men eftersom de Àlskar Gourmet finns det inget skÀl till att byta. De fÄr ytterst lite, uppblandat med vatten sÄ att de fÄr tillrÀckligt mycket vÀtska de dagar de bara Àter torrfoder utan möss som mellanmÄl)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(Det gÄr sÀkert bra med annat mÀrke ocksÄ, men eftersom de Àlskar Gourmet finns det inget skÀl till att byta. De fÄr ytterst lite, uppblandat med vatten sÄ att de fÄr tillrÀckligt mycket vÀtska de dagar de bara Àter torrfoder utan möss som mellanmÄl)
Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...
Ăgonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?
Det Àr bara att gÄ upp och slÀppa ut kattf-n.
Ăgonen klarnar. Jag tittar pĂ„ klockan, den stĂ„r pĂ„ 6.38. Vad Ă€r det som lĂ„ter en decimeter frĂ„n mitt ansikte och som sitter pĂ„ mitt bröst.....?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det Ă€r ganska bra med kattlucka...đčđ»đ€©â€ïžđ€ŁMicrokatten skrev:Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Ă€r sömndruckna. Vad Ă€r det som lĂ„ter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...
[bild]
[bild]
Om blickar kunde döda...Microkatten skrev:Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...
[bild]
[bild]
TÀnk att du kom pÄ att ta en bild. Skulle inte jag gjort. Vilken snÀll katt som bara sitter o vÀntar.Microkatten skrev:Tidigt idag söndag morgon, ligger och sover. Vaknar till men ögonen Àr sömndruckna. Vad Àr det som lÄter...jag ser inte riktigt klart i mörkret...
[bild]
[bild]
Mycket purina produkter hÀr.
Purina tillhör Nestlé som Àr ett företag som inte bryr sig om natur eller socialt ansvar alls. Om ni vill veta vad dom sysslar med sÄ kan ni söka lite pÄ nÀtet. Om man tycker sÄdant Àr viktigt bör man undvika dom.
Med det sagt sÄ fÄr vÄra katter Latz ibland. SÄ vi Àr inte perfekta heller.
Purina tillhör Nestlé som Àr ett företag som inte bryr sig om natur eller socialt ansvar alls. Om ni vill veta vad dom sysslar med sÄ kan ni söka lite pÄ nÀtet. Om man tycker sÄdant Àr viktigt bör man undvika dom.
Med det sagt sÄ fÄr vÄra katter Latz ibland. SÄ vi Àr inte perfekta heller.
Jo, men den Ă€r lĂ„st pĂ„ natten! đD dicliff skrev:
Det Ă€r svĂ„rt att inte lyda den uppfodrande blicken...och Ă€ven om man inte ser den i mörker sĂ„ vet man vad som gĂ€ller! đŹDan1891 skrev:
Hon sitter inte och vĂ€ntar pĂ„ att bli fotograferad, utan pĂ„ att betjĂ€nten skall stiga upp! Fotoblixtar fĂ„r inte henne att Ă€ndra sig... đN Niq skrev:
Det gör den knappast. Men jag har aldrig haft en katt som sitter snĂ€llt o vĂ€ntar pĂ„ att jag ska stiga upp. Dom brukar hitta pĂ„ diverse "roligt" för att man ska stiga upp o slĂ€ppa(slĂ€nga) ut domđMicrokatten skrev:Jo, men den Ă€r lĂ„st pĂ„ natten! đ
Det Ă€r svĂ„rt att inte lyda den uppfodrande blicken...och Ă€ven om man inte ser den i mörker sĂ„ vet man vad som gĂ€ller! đŹ
Hon sitter inte och vĂ€ntar pĂ„ att bli fotograferad, utan pĂ„ att betjĂ€nten skall stiga upp! Fotoblixtar fĂ„r inte henne att Ă€ndra sig... đ