1 089 052 läst · 13 129 svar
1089k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Varit få uppdateringar härifrån. Lillkillen är nu nästan ikapp storebror i storlek, men hälften är ju fluff...😅
De är fortfarande så goa brorsor, jagar varann och brottas en stund varje dag, men lämnar vi dem några timmar hittar vi dem nästan alltid tillsammans när vi kommer hem. Tex så här:
Ibland kan man knö sig in i samma låda i klösträdet också:
Kastreringen gick kanon och han hanterade tratten i 5 dagar utan problem (storebror deppade ihop och slapp den efter 2 dagar...)
Och ett par sommarbilder i grönskan:
De är fortfarande så goa brorsor, jagar varann och brottas en stund varje dag, men lämnar vi dem några timmar hittar vi dem nästan alltid tillsammans när vi kommer hem. Tex så här:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Kastreringen gick kanon och han hanterade tratten i 5 dagar utan problem (storebror deppade ihop och slapp den efter 2 dagar...)
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Brorsorna ♥️MariaiÖstergötland skrev:Varit få uppdateringar härifrån. Lillkillen är nu nästan ikapp storebror i storlek, men hälften är ju fluff...😅
[bild]
[bild]
Kastreringen gick kanon och han hanterade tratten i 5 dagar utan problem (storebror deppade ihop och slapp den efter 2 dagar...)[bild]
[bild][bild]
Jättefina båda två.
Gula ögon och blå ögon!❤️MariaiÖstergötland skrev:Varit få uppdateringar härifrån. Lillkillen är nu nästan ikapp storebror i storlek, men hälften är ju fluff...😅
[bild]
[bild]
Kastreringen gick kanon och han hanterade tratten i 5 dagar utan problem (storebror deppade ihop och slapp den efter 2 dagar...)[bild]
[bild][bild]
Det går inte att säga vem som är gulligast!🥰
Sötchock, båda två!!!🐱
Riktiga pussgurkor!😻
Administrator
· Skåne
· 7 907 inlägg
Är de inte vaccinerade mot det? Mina får sin spruta med trippel vaccin samt katthosta/kattsnuva. Känns enklare så, tryggare oxå. Iaf för mig som är matte mamma 😄Stefan N skrev:
Men stackars liten ❤️ men så skönt att de är friska nu 😻😻😻😻. Hade faktiskt inte en aning om att de, trots vaccination, kunde få det. Fast iofs behöver jag bara jämföra med mig själv. Jag tål överhuvudtaget inte ett enda vaccin. Fick covid men bara som en seg förkylning.Stefan N skrev: