1 080 536 läst · 13 018 svar
1081k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Alfredo skrev:
Du har helt rätt MEN jag hade lagt ner ca 1,5 timme på att leta runt på dogmans sidaE Elektra skrev:
plus då en halvtimme på att leta bland olika bäst i test på internet.
Bortkastad tid helt enkelt som jag kunde använt till annat.
Nutidsmänniskan är ju konstant upptagen, eller hur?🤣
Men ilskan har nästan gått över nu.😇
Kanske ger dogman en ny chans imorrn.
Vi får se...
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 473 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 473 inlägg
Uhm, det är så ledsamt, tråkigt och ibland onödigt, att förlora (eller, som kloka människor som ser till djurens bästa och struntar i ego-känslor, se till att de inte lider) en älskad familjemedlem alltför tidigt.
Hjärtat må vara ledset och ännu ömt, men det kan så småningom finnas plats för en ny katt, hund, när det är dags?
Att välkomna något nytt (någon ny) innebär absolut inte att glömma det som tidigare varit. Hjärtat rymmer de som varit, de som är och de som kommer.
Utan jämförelser.
❤️
Hjärtat må vara ledset och ännu ömt, men det kan så småningom finnas plats för en ny katt, hund, när det är dags?
Att välkomna något nytt (någon ny) innebär absolut inte att glömma det som tidigare varit. Hjärtat rymmer de som varit, de som är och de som kommer.
Utan jämförelser.
❤️
Redigerat:
Som du kanske ser har jag hundmatsskål som vattenskåle. Har även på toan vatten i hundmatsskål.M Mseli skrev:
Håller med att det jobbigt blivit redan en mindre vattenskada på golvet pga allt spill 🤔
Funderade på om man ska lägga en sån där matta som man har under diskmaskinen där vattnet är.