Alfredo Alfredo skrev:
Klart man blir irriterad om lagt typ fyra timmar på att beställa typ 870 saker och måste göra om jobbet. 😂
E Elektra skrev:
Men vad var problemet? Du kunde ju lägga en ny beställning och betala den istället för den som försvann?
Du har helt rätt MEN jag hade lagt ner ca 1,5 timme på att leta runt på dogmans sida
plus då en halvtimme på att leta bland olika bäst i test på internet.
Bortkastad tid helt enkelt som jag kunde använt till annat.
Nutidsmänniskan är ju konstant upptagen, eller hur?🤣

Men ilskan har nästan gått över nu.😇
Kanske ger dogman en ny chans imorrn.
Vi får se...
 
Saknar min Qaspian så mycket, har redan kontakt med ett par uppfödare för att se om man kan hitta nån ny kompis.
En liten bild på två av dotterns Maine cooner.
Två katter sitter på ett glasbord på en balkong och ser utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
  • Gilla
Per Eskilsson och 13 till
  • Laddar…
Maria T
Uhm, det är så ledsamt, tråkigt och ibland onödigt, att förlora (eller, som kloka människor som ser till djurens bästa och struntar i ego-känslor, se till att de inte lider) en älskad familjemedlem alltför tidigt.
Hjärtat må vara ledset och ännu ömt, men det kan så småningom finnas plats för en ny katt, hund, när det är dags?

Att välkomna något nytt (någon ny) innebär absolut inte att glömma det som tidigare varit. Hjärtat rymmer de som varit, de som är och de som kommer.
Utan jämförelser.

❤️
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Jumos och 4 till
  • Laddar…
4774
Stefan N Stefan N skrev:
Saknar min Qaspian så mycket, har redan kontakt med ett par uppfödare för att se om man kan hitta nån ny kompis.
En liten bild på två av dotterns Maine cooner.
[bild]
Lider med dig ♥️
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
kisumisu


Gör era katter såhär?
Dvs äter och dricker från tassen.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
Per Eskilsson och 5 till
  • Laddar…
kisumisu kisumisu skrev:
[video]

Gör era katter såhär?
Dvs äter och dricker från tassen.
Alla 4 katter jag, vår familj, haft har gjort det
 
Min Bengal föredrar att dricka vattnet från golvet eller ännu hellre ett bord efter att ha tippat ut skålen eller tillbringare/glas/vas 🤬
 
  • Haha
  • Wow
Snigla och 3 till
  • Laddar…
kisumisu
S Sona2012 skrev:
Alla 4 katter jag, vår familj, haft har gjort det
Ok nån speciell ras?

Min gamla "bondkatt" är rädd för vatten. Dricker frpn skålen men inte från tassen.
 
En naken katt, troligtvis en Sphynx, sitter insvept i en grå filt på en soffa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Soffmys med katt är inte det sämsta när man har vilodag från jobbet!
 
  • Gilla
  • Älska
Per Eskilsson och 12 till
  • Laddar…
kisumisu
M Mseli skrev:
Min Bengal föredrar att dricka vattnet från golvet eller ännu hellre ett bord efter att ha tippat ut skålen eller tillbringare/glas/vas 🤬
Som du kanske ser har jag hundmatsskål som vattenskåle. Har även på toan vatten i hundmatsskål.

Håller med att det jobbigt blivit redan en mindre vattenskada på golvet pga allt spill 🤔

Funderade på om man ska lägga en sån där matta som man har under diskmaskinen där vattnet är.
 
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
E
kisumisu kisumisu skrev:
[video]

Gör era katter såhär?
Dvs äter och dricker från tassen.
Det är ingen katt du har, det är en tvättbjörn. Syns ju klart och tydligt att tvättar maten innan den äter. 😆
 
  • Gilla
  • Haha
Snigla och 3 till
  • Laddar…
kisumisu kisumisu skrev:
Ok nån speciell ras?

Min gamla "bondkatt" är rädd för vatten. Dricker frpn skålen men inte från tassen.
3 " bondkatter", 1 helig Birma
 
  • Gilla
kisumisu och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ibland är det ett väldigt trampande på magen innan man kan bestämma sig för att lägga sig ner
Frasse blir faktiskt sakta men säkert alltmer en knä och gosekatt.
Stor skillnad mot för ett par år sedan.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Per Eskilsson och 13 till
  • Laddar…
kisumisu kisumisu skrev:
Håller med att det jobbigt blivit redan en mindre vattenskada på golvet pga allt spill 🤔
Vi har vattenskålen i badrummet för att slippa problem. Dessutom verkar de dricka bättre om vatten och mat är på olika platser.
 
  • Gilla
Anna_H och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vi har vattenskålen i badrummet för att slippa problem. Dessutom verkar de dricka bättre om vatten och mat är på olika platser.
Tipset är väl att låta en kran droppa eftersom katter fattar instinktivt att vatten i rörelse är färskare, mindre troligt dåligt än stillastående vatten!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.