1 074 759 läst · 12 934 svar
1075k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Det är ju så individuellt hur de reagerar. Här var det mest hunden Cleo som reagerade när katterna försvann, en i taget. Hon var uppriktigt ledsen över att hon inte kunde hitta dem, och man märker att hon numera är noggrannare med att hålla ihop flocken, så att hon inte tappar bort fler. Kvällspromenad med bara en av oss och den andra stannar inne är inte på tal. Men så var ju Rassel redan sjuk också när Lucy blev akut sjuk.Z znitz skrev:En liten fråga, kan svaras med PM (såklart), men jag funderar på hur våran andra kisse kommer reagera nu när hon blev ensam. Jag kan tänka mig att ha en katt till, dom trivs ju ofta väldigt bra tillsammans.
Om ni vet en uppfödare i södra (skåne:isch) Sverige som har Ocicat och som ni skulle rekommendera så är jag mycket tacksam, även om det kommer ta lite tag innan vi tar ett beslut.
Du får kännas efter helt enkelt, men oftast är det ju bra att ha två tycker jag.
Nu har vi två killar (en svart och en svart-vit), fram tills i våras hade vi fyra. En fick vi ta bort i april pga ålder (14,5), och en fick vi ta bort i juni pga hjärtfel (10) så det känns lite tomt just nu. De som är kvar är 4 och 5, så de är förhoppningsvis kvar i familjen många år framöver. Jag älskar sphynxar, men jösses vad de kan vara needy när de sätter den sidan till 😂 Jag har jobbat hemifrån i två dagar pga en ordentlig förkylning, och Troll har varit någonstans på mig under hela den tiden. Om jag försöker stänga dem ute från hemmakontoret vrålar de tills jag öppnar dörren - jag tror att du känner igen beteendet ❤️S Stbk skrev:
Igår hittade jag en ryggsäck jag glömt bort, och sen hamnade den på golvet.
Naturligtvis har Frasse nu provat hur den är att sova på.
Nu, tredje gången han testar den, tänkte jag ta en bild, vilket störde lite så han kikade upp.
Naturligtvis har Frasse nu provat hur den är att sova på.
Nu, tredje gången han testar den, tänkte jag ta en bild, vilket störde lite så han kikade upp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 7 890 inlägg
Undrar varför de gör så. Laban lägger sig på Pers kånken var han än lägger den. Det ser ju inte bekvämt ut.