1 062 748 läst · 12 829 svar
1063k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Produkter som diskuteras: "snabblim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Mitt intryck är att de är mycket självständiga, och umgås väldigt lite med varandra när de blivit vuxna.P Putt skrev:
Vi har två kattfröknar, syskon från samma kull. Som små låg de ibland tillsammans, men aldrig nu när de är 4 år.
Däremot ligger de ju gärna med oss människor både på kvällen i TV-soffan och när vi sover på natten.
Så jag tror att en ensamkatt kan klara sig bra, och inte skulle sakna artfränder.
Katter sover ju åtminstone 20 timmar per dygn, så jag ser inget skäl att man inte kan lämna dem ensamma över dagen. Då ligger de ändå mest och sover.P Putt skrev:
För att sticka ut och jaga möss i gryning och skymning. Eller mitt i natten, hörde just att en katt smet ut nu kl 01:00. Men våra kissar går ut och in fritt genom en lucka i dörren.
Det är alltså två kastrerade kattfröknar vi har, som i alla fall har samma mor
Här är de 2,5 månader:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Forts. jo men visst!KnockOnWood skrev:
I morse låg en liten musskalle, lite mustarmar och en hög med kattspyor utspridda i vardagsrummet.
Och katterna låg och sov så sött, en i min säng och en i en gästsäng.