Snygg tatuering. (y)

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Här kommer en katt med extra tår

27971786162_681599e5a9_b.jpg

27449988663_952103683d_b.jpg

gillar att följa med på promenad
27799796640_c3e4079c5f_b.jpg

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 8 till
  • Laddar…
Kan inte ladda upp bild.
Hur gör man?

I mobilen klickar du på kamera-ikonen, på datorn klickar du på Infoga bild-knappen. Vilken mobil har du?

Växtbädd = kattsäng? Kisse bortskänkes snart på blocket....:sly:

knytt.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
4774 och 11 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ja visst har man ett ambivalent förhållande till katterna (och många andra djur)... :D

På våren när jag går på tomten och uppfarten och rensar undan kattskit ifrån alla grannkatter muttrar jag och funderar på olika osynliga avlivningsmetoder, för att nästa sekund locka till mig och gulla med vilken som helst av grannkatterna om de kommer i närheten. :)
Självklart älskar de ju att komma hit, då de alltid blir så rikligt välkomnade. Måste vara mitt eget fel helt enkelt. :surprised:

Jag älskar djur och deras egenheter går ju inte att lasta dem för, de är ju bara djur. ;)

• Gilla
Sona2012 och 12 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Ja visst har man ett ambivalent förhållande till katterna (och många andra djur)... :D

På våren när jag går på tomten och uppfarten och rensar undan kattskit ifrån alla grannkatter muttrar jag och funderar på olika osynliga avlivningsmetoder, för att nästa sekund locka till mig och gulla med vilken som helst av grannkatterna om de kommer i närheten. :)
Självklart älskar de ju att komma hit, då de alltid blir så rikligt välkomnade. Måste vara mitt eget fel helt enkelt. :surprised:

Jag älskar djur och deras egenheter går ju inte att lasta dem för, de är ju bara djur. ;)
+1 på den...
Senast i lördags när vi skulle iväg i regnet.. minsta grabben lyckades så klart trampa i vad som såg ut att vara en rätt färsk hög med kattskit... och han hann in i bilen innan detta uppdagades... :banghead:

När skor mm var sanerade och vi alla satt i bilen igen upptäckte jag att jag också lyckats få skit på skorna... :|

-Släng vatten på dom.. skräm dom... upprepades i mitt huvud..

Och igår och förrgår när jag höll på med poolen kom ena grannkatten och slänger sig framför fötterna och jamar högt och vill bli kliad på magen, och imorse när jag kom ut satt andra bredvid kattgården där vår egna katt Rasmus redan var.. :)

• Gilla
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
Samsung och det fungerar inte.

låter märkligt, katter gömmer ju alltid sin skit.

Tokslut skrev:
Ja precis, jag vet inte om vi har med en lat eller utstuderad grannkatt att göra. :wow:

FredrikR skrev:
Ja precis, jag vet inte om vi har med en lat eller utstuderad grannkatt att göra.
Du har väl för packad jord i rabatterna? Uppgradera med lite fluffig jord och katterna gödslar på rätt ställe.:)

arneri68 skrev:
Du har väl för packad jord i rabatterna? Uppgradera med lite fluffig jord och katterna gödslar på rätt ställe.:)
Rabatter?! :surprised:

De både senaste högarna var på infarten, en in mot garagegrunden (packat 0-16) och den andra i en hög av 0-16 som just nu används.. inte jättegrävvänligt alltså. :)

Jagar dom inte pinnar och dricker whisky (singel malt, blended är ointressant) så är det ingen riktig katt! :D
Och nej jag häller inte sprit i katten, den var bara bra på att förse sig ändå...

R.I.P Tyson aka Tykon

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Tokslut skrev:
Nix, framförallt inte om de vill markera revir. Då skall det ju ligga framme så alla i närheten kan se att de minsann gör anspråk på herraväldet.

Tykon skrev:
Jagar dom inte pinnar och dricker whisky (singel malt, blended är ointressant) så är det ingen riktig katt! :D
Har haft en katt som gillade öl och en av de jag har nu lärde jag apportera en leksaksmus. Skitsmart aktivering under kalla vinterdagar när hon vägrar gå ut tänkte jag. Dock tänkte jag inte på att hon inte tyckte det var någon skillnad på en leksaksmus med fejkpäls och en med riktig päls... :)

• Gilla
Elektra och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.