1 063 560 läst · 12 835 svar
1064k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi hade ju ingen tanke på att skaffa katt men när kattungen stod bakom oss denSnigla skrev:Samma drop I nacken som vi haft, tycker det har fungerat bra
Känns bekant.. rätt var det var stod det en kattunge utanför dörren när vi skulle släppa ut hunden för kvällskiss.. de tittade på varandra (första gången hunden inte brydde sig nämnvärt).. de nosade på varandra.. hunden gick ut och satt lugnt kvar och väntade på att bli inbjuden... (vräkte ner snö och var minusgrader..)
Allergiska eller ej.. inte kunde man låta en kattunge stå kvar där..
sommaren så ändrades detta snabbt. Fia har betytt väldigt mycket för oss så vi
hade tur att det blev så.
Kliandet har blivit mycket bättre och vi försöker få henna att äta tabletterna inuti
leverpastej eller skinka som hon gillar , vi vill inte följa frugans arbetskamrats råd
" det är bara att trycka ned katten i ett stövelskaft " .
Här finns det en kisse till som gillar att ligga på kläder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Vår äldsta gubbe fyller 14 idag ❤️ Pigg som en mört, och han blir mer och mer gubbkrävande för varje år som går. Han är lika delar härlig som horribel, han kan tjata i timmar för att få det han vill ha (mat, gos, lek eller vad han nu känner för) - oavsett tid på dygnet…
Gubbkrävande... Grattis!!!Jumos skrev:
Min nya 150 cm långa tomteluva anlände igår.. hann prova den.. fota mig och den..
... sedan försvann luvan spårlöst...
Han har väl aldrig underhållit sig så länge med nån pryl.. (varken som jag köpt, gjort.. eller som han hittat som han inte borde ha haft)
... sedan försvann luvan spårlöst...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Han har väl aldrig underhållit sig så länge med nån pryl.. (varken som jag köpt, gjort.. eller som han hittat som han inte borde ha haft)
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 396 inlägg
Det där är ingen riktig tomte! Då skulle han ju haft med sig en tomtekattong God JulMariaiÖstergötland skrev: