1 134 097 läst · 13 411 svar
1134k läst
13,4k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Han har fortfarande inte rört kattornet sedan vi tog ner det.. men fotpallen is "da shit".. man tror han håller på och vässar klorna.. men det gör han faktiskt inte.. men han åker runt och under.. och ibland tar han en svängom in under fåtöljen precis bredvid..
Drar sig runt med tassarna/klorna.. och kickar lite med bakbenen..
(jag tror nacken/huvudet sitter kvar.. han har rört sig efter bilden är tagen iaf)
Drar sig runt med tassarna/klorna.. och kickar lite med bakbenen..

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(jag tror nacken/huvudet sitter kvar.. han har rört sig efter bilden är tagen iaf)

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
MariaiÖstergötland skrev:
Även Sverak har ett register https://www.id-registret.se/sok-id-nr/T tpsoft skrev:
Jag anser att man bör registrera sin/sina katt/katter i båda registrerarna och även söka i båda om man hittar en katt.
Från årsskiftet blir det även obligatoriskt att registrera sin/sina katt/katter hos Jordbruksverket (några undantag finns). Många register blir det...

Sin katt? Såvitt jag vet är jag kattens människa. Jag vet när katten kom men inte om och när den går till nästa människaAlfredo skrev:
Man får passa på att känna sig utvald och får veta när katten anser att den behöver uppmärksamhet och service.