1 077 683 läst · 12 969 svar
1078k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag skulle formulera det så här. Man sitter på toa med katten utanför. Katten krafsar och vill in. Till slut tröttnar man och släpper in den. Katten tittar på en med en blick som säger "äru go eller?", krafsar på dörren och vill ut igen.elpaco skrev:
Och då, bara för att djävlas tillbaka, låser man dörren och ställer sig i duschen ...Alfredo skrev:
Katten som pratar med matte i telefon.
Matte bor inte här där jag o katten bor, men hon är väldigt populär när hon hälsar på.
Det roliga är att katten hör när vi pratar i telefon, då kommer han och kryper upp på mig, och spinner som en gammal bilmotor, det gör han aldrig annars vid mig.
Vi trodde tidigare att det bara var en slump, men det är nu verifierat. När hon ringde i kväll låg katten på golvet i badrummet, jag höll upp telefonen och hon ropade på katten, då kom han ut och kröp upp på mig i soffan och började spinna.
Matte bor inte här där jag o katten bor, men hon är väldigt populär när hon hälsar på.
Det roliga är att katten hör när vi pratar i telefon, då kommer han och kryper upp på mig, och spinner som en gammal bilmotor, det gör han aldrig annars vid mig.
Vi trodde tidigare att det bara var en slump, men det är nu verifierat. När hon ringde i kväll låg katten på golvet i badrummet, jag höll upp telefonen och hon ropade på katten, då kom han ut och kröp upp på mig i soffan och började spinna.
Vill ju såklart också vara med och prata!Isakare skrev:Katten som pratar med matte i telefon.
Förstår väl vem som helst.. handlar ju liksom inte bara om er.......