Jiji Jiji skrev:
Vi behöver tips på en bra klöspelare.[bild]
Den här är nog förbrukad nu. Jag har lagat den flera gånger men nu är hela konstruktionen svajig och ja... Katten vill inte ha den längre.
Katt ligger i grå klösträd bädd av märket TRIXIE med rep och priset visas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

"Bärra säkert" ❤️ Stabilt.
Och han gillar att ligga på bädden.

Finns i 2 färger till.
https://www.amazon.se/-/en/dp/B07XQ...f6-85ed-70aa63a1e73e&pd_rd_i=B07XQFYH3P&psc=1
 
  • Gilla
  • Älska
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
"Bärra säkert" ❤️ Stabilt.
Och han gillar att ligga på bädden.

Finns i 2 färger till.
[länk]
Tack, jag har precis reserverat en, fast utan bädd.
 
  • Älska
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Imorgon är en stor dag för herr Katt. Första vistelsen någonsin på kattpensionat. Vet inte vem som är mest nervös (förmodligen inte han) eller vem som kommer sakna varandra mest (förmodligen inte han heller).
Det blir 4 nätter på ett pensionat som utlovar mycket gos och en egen altan. Låter glassigt! :cool:
Grå katt sover ihoprullad på en mörkblå soffa med grå kuddar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
TRJBerg och 15 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Imorgon är en stor dag för herr Katt. Första vistelsen någonsin på kattpensionat. Vet inte vem som är mest nervös (förmodligen inte han) eller vem som kommer sakna varandra mest (förmodligen inte han heller).
Det blir 4 nätter på ett pensionat som utlovar mycket gos och en egen altan. Låter glassigt! :cool:
[bild]
Kommer säkert att gå jättebra.

VI lämnade alla djuren en natt med djurvakt i maj. Det var hemma hos oss och som sagt bara en natt men jag var jättenervös för de har egentligen bara varit med folk som de känner väl förut. Men det hade gått hur bra som helst.
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Kommer säkert att gå jättebra.

VI lämnade alla djuren en natt med djurvakt i maj. Det var hemma hos oss och som sagt bara en natt men jag var jättenervös för de har egentligen bara varit med folk som de känner väl förut. Men det hade gått hur bra som helst.
Känns som man är mer nervös över att lämna bort djuren än att lämna bort barnen. :crysmile: Nej, men jag tror han kommer ta detta med fattning, han är ganska cool. :heart:
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 5 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Känns som man är mer nervös över att lämna bort djuren än att lämna bort barnen. :crysmile: Nej, men jag tror han kommer ta detta med fattning, han är ganska cool. :heart:
Japp (nu är ju våra barn stora så jag kan ju ha glömt lite) men jo jag tror att det är mer oroligt att lämna djuren.
 
Attack från ovan

BEW6SF2h.jpg
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
dicliff och 8 till
  • Laddar…
Ny klöspelare.
Svart katt sträcker sig nedanför klöspelaren medan en grå hund ser på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bra att klösa på och jättebra till att sitta på och reta Gråa Hunden. Perfekt. Tack för tipset från Bärra @FredrikR

Men det är inte allt, det kom med en fantastisk kattong också. Svart katt i en lång kattong tittar fram med lekfull blick.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Där kan man gömma sig och hoppa upp, då blir Gråa Hunden så glatt överraskad att han skriker av glädje. (Eller kanske inte... Svårt att säga, hundar är rätt underliga.)
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
mnils och 13 till
  • Laddar…
Katt gäspar och ligger på rygg på en beige soffa med kuddar runt omkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Doris gäspar men det hon inte vet är att i morgon får hon en kattlucka!
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 15 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
Doris gäspar men det hon inte vet är att i morgon får hon en kattlucka!
Har ni inhägnad tomt eller blir det även ett id/ gps halsband för att kunna spåra henne??
 
Jiji Jiji skrev:
Ny klöspelare.
[bild]
Bra att klösa på och jättebra till att sitta på och reta Gråa Hunden. Perfekt. Tack för tipset från Bärra @FredrikR

Men det är inte allt, det kom med en fantastisk kattong också.[bild]
Där kan man gömma sig och hoppa upp, då blir Gråa Hunden så glatt överraskad att han skriker av glädje. (Eller kanske inte... Svårt att säga, hundar är rätt underliga.)
Ett slags " kinderägg" inget gott att äta men flera praktiska funktioner i samma paket!:p
 
  • Älska
Jiji
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Har ni inhägnad tomt eller blir det även ett id/ gps halsband för att kunna spåra henne??
Det finns en chipläsare i luckan så att det är bara hon som kan komma in. Hon går fritt ute.
 
  • Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jiji Jiji skrev:
Vi behöver tips på en bra klöspelare.[bild]
Den här är nog förbrukad nu. Jag har lagat den flera gånger men nu är hela konstruktionen svajig och ja... Katten vill inte ha den längre.
Det ser ut som att det blir till att gjuta en i betong, eller något annat rimligt hållbart. :D
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det ser ut som att det blir till att gjuta en i betong, eller något annat rimligt hållbart. :D
Självaste stommen i pelaren är inte så svår att få hållbar en rejäl fura/ gran/ björk/ asp i lämplig dimension duger bra trixet är att hitta bra tågvirke att linda runt och få till det med tillräckligt varv/ tätt så det håller länge för att klösas på. Som fot fungerar en stenplatta inklädd i laminat/ faner för estetikens skull det ger tyngd och stabilitet så inte pelaren välter. Tidsbesparande är att beställa en enligt förslag, jijis katter verkar nöjda med inköpet, liksom Bärra.
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Min ena katt tycker att rottingfåtöljer är världshistoriens bästa uppfinning. Fyra klöspelare, och en horisontal yta med dyna. Måste vara en kattvän som hittat på den.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.