1 071 909 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Kommer en IDhund kl 16. Nu håller vi tummen!
Zorro var på riktigt klätterhumör imorse.
Alla dessa platser hann han med en kvart...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Alla dessa platser hann han med en kvart...
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Hunden markerade runt hela röda bergen. Tyvärr dök inte katten upp men det är ganska ovanligt den gör sade föraren pga den är rädd för hunden.. Men det var några ställen hunden markerade extra mycket på så vi ska koncentrera oss extra där.
Fick lite tips om matstationer och att man ska dra matspår dit och sedan sätta upp kamera
Fick lite tips om matstationer och att man ska dra matspår dit och sedan sätta upp kamera
Säkert varit uppe i tråden tidigare, men är han kastrerad?AndersMalmgren skrev:Hunden markerade runt hela röda bergen. Tyvärr dök inte katten upp men det är ganska ovanligt den gör sade föraren pga den är rädd för hunden.. Men det var några ställen hunden markerade extra mycket på så vi ska koncentrera oss extra där.
Hoppas att allt går väl för er.
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Alltid varit fascchinerad av hur de hoppar upp på dörrarna!!!. Det car min kompis skogis som var den första katt jag sett göra det, hon hoppade/ klättrade överallt. Men en gång gick det mundre bra nör hon hoppade upp på gardinstången. Det var en sådan som ligger fritt ovanpå hållarna. Hon kom upp som tänkt men eftersom stången låg fritt fjädrade den ur hållaren när det plötsligt landade 3kg katt mitt på stången och alltihop föll ner med en förvånad katt. . Efteråt gick hon runt i rummet medan gardinen sattes upp igen med en min/ kroppshållning som visade att det var meningen att det skulle hända, vad skrattar ni åt idiotiska tjänstefolk alla vet väl att det var vad som skulle händaJ Jonobe skrev:
En uppdatering om vår hittekatt.. Okastrerad hane utan chip. Drygt ett år gammal, trodde veterinären. Har fått svar från båda de lokala katthemmen att de inte fått in några efterlysningar som liknar honom, så det verkar som att vi helt plötsligt fått en till familjemedlem. Men det kan ju komma in efterlysningar senare, såklart. Vi tar hand om honom tills vidare i alla fall. På måndag blir det klippning, chippning och kastrering.
Han är fortfarande skeptisk till oss. Särskilt efter veterinärbesöket.. Men ikväll har jag suttit hela kvällen i hans rum och efter ett tag slappnar han av och börjar hoppa runt på hyllor och så.
Han är fortfarande skeptisk till oss. Särskilt efter veterinärbesöket.. Men ikväll har jag suttit hela kvällen i hans rum och efter ett tag slappnar han av och börjar hoppa runt på hyllor och så.
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Västra Götaland
· 2 322 inlägg
Ni kommer att bli bästa polare.