Fångad mitt i tvätten. :love:
En röd katt ligger bekvämt på en soffa medan en person tittar på TV i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En röd långhårig katt som sitter och slickar sig på en soffa, med en TV i bakgrunden.
Skapa konto
Röd långhårig katt som sitter på en soffa framför en TV, ser avslappnad ut.
Skapa konto

Lite senare hamnade han på rygg och låg och spann medans jag pillade ut en tov, men sen fick det vara nog.
Rödorange katt som ligger på rygg och tvättar sig på en soffa, bredvid en mörkgrå filt och en persons fot.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
GammelMan99 och 11 till
  • Laddar…
A
En katt äter räkor från en plastbehållare på ett köksbord.
Skapa konto
sune fick ca 200g räkor sedan i fredags..
uppdelat på 3 gånger per dag..
Han är så glad när det blir fredag..
:heart:

• Gilla
  • Älska
Maria T och 7 till
  • Laddar…

:p

• Älska
  • Gilla
  • Haha
TRJBerg och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Halvvägs ut över kanten... av nån anledning. :crysmile:[bild] [bild]
För att jag KAN ... ;)

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Det känns väldigt bra med kattsällskap när man ligger hemma och är lite sjuk.
Två katter som sover tillsammans på en säng med ljusblått överkast.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
TRJBerg och 12 till
  • Laddar…
A
du är så tråkig husse..
Bara diskar och plockar..
Jag vill ha mat.. Eller åtminstone godis..
Du fattar inget.. En brunvit katt ligger på ett köksbord bredvid en rulle hushållspapper, ser uttråkad ut.
Skapa konto

är det inte förmiddagsfika snart? :crysmile:

• Gilla
  • Haha
Snigla och 13 till
  • Laddar…
richardtenggren
Utsikt genom fönster med sovande katt på fönsterbräda, två krukväxter, och trädetaljer.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Snigla och 13 till
  • Laddar…
A
Katt ligger på en vit plastpåse omringad av leksaker på ett köksgolv.
Skapa konto

om jag ligger här kan ingen missa mig.. :crysmile:

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Bärra skuttar glatt upp i husses knä efter maten.
En stor fluffig beige katt sittande i en persons knä framför tapet med blommönster.
Skapa konto

En riktig knäkatt, på dryga 8kg. :love:

• Gilla
  • Älska
Snigla och 18 till
  • Laddar…
Gammelnörden
Jag är inte helt övertygad om att Luddis är en katt när allt kommer omkring...mer som en labrador i en liten, liten kattkostym som fäller något vansinnigt.
Han bryr sig inte ett dugg om kattonger. Han älskar att jaga gummisnoddar som han kommer med i munnen och släpper framför en så att man ska kasta iväg den och sen gömmer han dom i våra skor.
Han jamar inte utan kraxar som en kråka när han tigger mat, bräker nästan som en get när han vill att jag ska sätta mig i soffan så han kan få klapp och kli och sova i mitt knä och ropar "joalp" när han vill bli insläppt i ett rum med stängd dörr eller bara känner sig ensam.
När han inte sover i mitt knä följer han mig runt om dagarna och väntar på att jag ska sitta ner så att han kan antingen lägga sig på bordet och titta på vad jag gör eller sitta/ligga i knät o sova. Han tigger mat genom att kasta sig på golvet framför kylskåpet och rulla runt så goa, mysiga, klappvänliga magen ligger i vädret.
Inte en enda gång har han klöst för att det blir för mysigt när man klappar honom eller jagat våra fötter och sånt. Han är den bästa lilla katten(?) för oss och har helt och hållet lindat oss kring sin lilla tass med mörkgråa trampdynor.:heart:
En ljusgrå katt med stora ögon tittar uppåt, sittandes på en färgglad matta.
Skapa konto

Han låg o sov i mitt knä vid förmiddagsfikat men så blev jag vansinnigt kissnödig av jumbokoppen te jag just svept...Regeln är väl rätt tydlig om att man inte får lämna sin post när katten väl valt ens knä att sova i men jag lyckades lyfta rumpen och skjuta in en kudde utan att han vaknade. :D
Katt ligger upp-och-ner på en gul kudde med avslappnad mage och tassar i vädret.
Skapa konto
Katt som sover på rygg med utsträckta tassar på en gul kudde.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Snigla och 25 till
  • Laddar…
Gammelnörden Gammelnörden skrev:
Jag är inte helt övertygad om att Luddis är en katt när allt kommer omkring...mer som en labrador i en liten, liten kattkostym som fäller något vansinnigt.
Han bryr sig inte ett dugg om kattonger. Han älskar att jaga gummisnoddar som han kommer med i munnen och släpper framför en så att man ska kasta iväg den och sen gömmer han dom i våra skor.
Han jamar inte utan kraxar som en kråka när han tigger mat, bräker nästan som en get när han vill att jag ska sätta mig i soffan så han kan få klapp och kli och sova i mitt knä och ropar "joalp" när han vill bli insläppt i ett rum med stängd dörr eller bara känner sig ensam.
När han inte sover i mitt knä följer han mig runt om dagarna och väntar på att jag ska sitta ner så att han kan antingen lägga sig på bordet och titta på vad jag gör eller sitta/ligga i knät o sova. Han tigger mat genom att kasta sig på golvet framför kylskåpet och rulla runt så goa, mysiga, klappvänliga magen ligger i vädret.
Inte en enda gång har han klöst för att det blir för mysigt när man klappar honom eller jagat våra fötter och sånt. Han är den bästa lilla katten(?) för oss och har helt och hållet lindat oss kring sin lilla tass med mörkgråa trampdynor.:heart:
[bild]
Han låg o sov i mitt knä vid förmiddagsfikat men så blev jag vansinnigt kissnödig av jumbokoppen te jag just svept...Regeln är väl rätt tydlig om att man inte får lämna sin post när katten väl valt ens knä att sova i men jag lyckades lyfta rumpen och skjuta in en kudde utan att han vaknade. :D
[bild] [bild]
När kan jag komma och hämta honom?! :love:

• Haha
  • Älska
  • Gilla
dicliff och 4 till
  • Laddar…
Jag har ingen knähund som vissa andra verkar ha, men visst är han lite sällskapssjuk. Jag kör jobb delvis från soffan idag och har fint sällskap. Grå katt sover bredvid en öppen laptop på en soffa med dekorativ kudde.
Skapa konto
Grå katt som sover ihopkurad på en blå soffa, ger sällskap under arbete hemifrån.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Snigla och 19 till
  • Laddar…
Gammelnörden Gammelnörden skrev:
[bild]
[bild] [bild]
Underbar sovstil. :heart:

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Fick sällskap i soffan, traditionsenligt sedan tänderna som bråkade opererades bort. :heart:
En nöjd orange katt sover på en soffa med en tass i förgrunden.
Skapa konto
En orange katt sover på en soffa med framtassarna hängande över kanten.
Skapa konto

Han känns lika tillfreds som han ser ut, tryckt mot mina ben.
Som ni förstår är det lite svårt att låta bli hans tassar. :love:

• Älska
  • Gilla
Snigla och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.