1 072 587 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jo det var nog något sådant. Han fick inte gå ut förrän igår eftersom hägnet blåste sönder i stormen. Igår lagade jag det så att han kunde gå ut men då regnade det iskalla regndroppar och blåste...Microkatten skrev:
Då får man helt enkelt klättra i skåp.
Jag har tidigare frigjort ett fönster för spanlägets skull, men imorse vräkte han ner en kruka i ett annat fönster. Vem måste anpassa sig då? Katten eller jag? Frågan är såklart retorisk. Sagt och gjort, nu har vi två frigjorda fönster för spanläge. 
Tror inte att det räcker för sötnosen. Detta är tydliga signaler om att det är dags att installera panoramafönster utefter hela väggytan -Utan ”krimskrams” som förhindrar utsikten.MariaiÖstergötland skrev:
När jag byggde nytt blev det stora fönster ner till golv utan möjlighet för krukväxter. Jycken har lång, konstant glad svans så de stora hibiskusträden slogs sönder. Draperier/gardiner är no-no då de snurras runt - och måste tvättas ideligen pga hårfällande päls. Här är det definitivt jag som får anpassa mig.MariaiÖstergötland skrev:
Som tack får jag outtömlig kärlek och pålitlig personvakt dygnet runt.
Så här såg källaren ut för snart 6 år sedan, och detta var Rasmus, hur det sett ut om Bärra bott hos oss vågar jag inte tänka på...Stefan N skrev:

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Jycke ja. Den lever ju för att behaga dig. Katt däremot, not so much.yonna skrev:
När jag byggde nytt blev det stora fönster ner till golv utan möjlighet för krukväxter. Jycken har lång, konstant glad svans så de stora hibiskusträden slogs sönder. Draperier/gardiner är no-no då de snurras runt - och måste tvättas ideligen pga hårfällande päls. Här är det definitivt jag som får anpassa mig.
Som tack får jag outtömlig kärlek och pålitlig personvakt dygnet runt.