"Kudde" vid favoritplatsen.
Ljus katt ligger på en kartong i ett kök med salt- och pepparkvarnar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Annelie Hultberg och 13 till
  • Laddar…
Svart katt som klättrar i ett öppet vitt skåp och sträcker sig mot taket.
Skapa konto

"Jojo, jag kan visst nudda taket."
När Katten givit upp försöken att komma åt chiliplantorna började han klättra i skåp... Det är han som har öppnat.

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
Appendix och 12 till
  • Laddar…
Microkatten
"Ja vad f-n skall man annars hitta på när det är så j-la kallt och dåligt väder ute?"

Ursäkta alla svordomar, men det kändes som om Katten tänkte så... ;)

• Haha
  • Gilla
fribygg och 6 till
  • Laddar…
Microkatten Microkatten skrev:
"Ja vad f-n skall man annars hitta på när det är så j-la kallt och dåligt väder ute?"

Ursäkta alla svordomar, men det kändes som om Katten tänkte så... ;)
Jo det var nog något sådant. Han fick inte gå ut förrän igår eftersom hägnet blåste sönder i stormen. Igår lagade jag det så att han kunde gå ut men då regnade det iskalla regndroppar och blåste...
Då får man helt enkelt klättra i skåp.

• Älska
  • Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Jag har tidigare frigjort ett fönster för spanlägets skull, men imorse vräkte han ner en kruka i ett annat fönster. Vem måste anpassa sig då? Katten eller jag? Frågan är såklart retorisk. Sagt och gjort, nu har vi två frigjorda fönster för spanläge. :crysmile:

• Katt sitter på fönsterbräda och tittar ut genom ett öppet fönster; hus och växter syns inomhus.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Appendix och 17 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Jag har tidigare frigjort ett fönster för spanlägets skull, men imorse vräkte han ner en kruka i ett annat fönster. Vem måste anpassa sig då? Katten eller jag? Frågan är såklart retorisk. Sagt och gjort, nu har vi två frigjorda fönster för spanläge. :crysmile:
Tror inte att det räcker för sötnosen. Detta är tydliga signaler om att det är dags att installera panoramafönster utefter hela väggytan -Utan ”krimskrams” som förhindrar utsikten.;)

• Haha
  • Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Tror inte att det räcker för sötnosen. Detta är tydliga signaler om att det är dags att installera panoramafönster utefter hela väggytan -Utan ”krimskrams” som förhindrar utsikten.;)
Du kan mycket väl ha rätt... perfekt för en som avskyr att putsa fönster. :seenoevil:

• Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Vem måste anpassa sig då? Katten eller jag?
När jag byggde nytt blev det stora fönster ner till golv utan möjlighet för krukväxter. Jycken har lång, konstant glad svans så de stora hibiskusträden slogs sönder. Draperier/gardiner är no-no då de snurras runt - och måste tvättas ideligen pga hårfällande päls. Här är det definitivt jag som får anpassa mig.

Som tack får jag outtömlig kärlek och pålitlig personvakt dygnet runt.

• Gilla
  • Älska
Fadai och 7 till
  • Laddar…
Z
Katt sitter på golv med kakelplattor och tittar på en trasslig snörstump vid byggarbetsplats.
Skapa konto

Kvalitetsansvarig som säkerställer att snöret inte slår knut på sig ;)

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Appendix och 12 till
  • Laddar…
Min kvalitetsansvarige va med redan vid flytspacklingen. Nyligen flytspacklad yta med hundtassavtryck och kanten av träregel nederst.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 18 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Min kvalitetsansvarige va med redan vid flytspacklingen. [bild]
Been there done that, och i källaren utan trappa upp....:oops:

Nu kollar vi Skiathlon, oklart om Rahkmanin (Rasmus) håller på Bolshunov eller Poromaa?:thinking:
TV-skärm visar skidtävling med skidåkare vid startlinjen, katt framför TV:n i ett vardagsrum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 6 till
  • Laddar…
Z Zilenser skrev:
[bild]
Kvalitetsansvarig som säkerställer att snöret inte slår knut på sig ;)
Vi har också en KA-Bengal är med på varje kritiskt moment i våra byggen, detta är en växthusmur KA-Bengalkatt undersöker noga en växthusmur som är under konstruktion.
Skapa konto
som behöver kollas lite extra

• Gilla
  • Älska
Appendix och 11 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Min kvalitetsansvarige va med redan vid flytspacklingen. [bild]
Så här såg källaren ut för snart 6 år sedan, och detta var Rasmus, hur det sett ut om Bärra bott hos oss vågar jag inte tänka på... :crysmile::rolleyes::whistle:
Spår av smuts på källarens golv som illustrerar slitage över tid.
Skapa konto
Leriga hundtassavtryck över ett smutsigt källargolv som visar ett djurs väg genom rummet.
Skapa konto
Betonggolv i källare med fläckar och spår, vitmålade väggar.
Skapa konto
Sliten vit källarvägg med repor och fläckar, som visar ålderstecken från användning.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Stefan N och 12 till
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
När jag byggde nytt blev det stora fönster ner till golv utan möjlighet för krukväxter. Jycken har lång, konstant glad svans så de stora hibiskusträden slogs sönder. Draperier/gardiner är no-no då de snurras runt - och måste tvättas ideligen pga hårfällande päls. Här är det definitivt jag som får anpassa mig.

Som tack får jag outtömlig kärlek och pålitlig personvakt dygnet runt.
Jycke ja. Den lever ju för att behaga dig. Katt däremot, not so much. :crysmile:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Fadai och 3 till
  • Laddar…
A

Sune och husse tar en söndagsfika..
Eller jag skulle ha druckit kaffe och han har ätit upp sina räkor.. ;)

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.