MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Men HÄR är någon som var imponerad av tomteluvan, och den som bär den! Jisses så söt. :love:
Kan bara hålla med. Även imponerad av att den som satte på tomteluvan verkar ha en fungerande hand ... En mindre godmodig katt hade inte låtit sådan förudmjukelse gå ostraffad. En bengal, Norsk, Sibbe hade formodligen inneburit amputation ( inte för att de raserna är elakare än andra men de har styrka för att verkligen skada om de har den avsikten)

• Gilla
Misse
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Kan bara hålla med. Även imponerad av att den som satte på tomteluvan verkar ha en fungerande hand ... En mindre godmodig katt hade inte låtit sådan förudmjukelse gå ostraffad. En bengal, Norsk, Sibbe hade formodligen inneburit amputation ( inte för att de raserna är elakare än andra men de har styrka för att verkligen skada om de har den avsikten)
S Sona2012 skrev:
Ochi är "min" katt och världens snällaste :heart: (kan även nämna i sammanhanget att vi fick hem honom när han var 10 månader).

Så här såg det ut då hans dotter Flora fick på sig samma tomteluva:crysmile:

Katt i rörelse med en tomteluva framför sig på ett vitt bord, med suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 11 till
  • Laddar…
Skönt vid spisen

4jvP9KHl.jpg

• Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 11 till
  • Laddar…
A
En vit och orange katt som heter Sune sitter och ser uppmärksam ut.
Skapa konto

En liten herre har flyttat hit..
fd matte kunde inte ha honom kvar.
1.5 år och heter Sune..
vår 3 år gamla honkatt Stina trivs bra med honom och så även våran inne kanin marsipan...

• Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 17 till
  • Laddar…
Maskintok skrev:
[bild]
En liten herre har flyttat hit..
fd matte kunde inte ha honom kvar.
1.5 år och heter Sune..
vår 3 år gamla honkatt Stina trivs bra med honom och så även våran inne kanin marsipan...
Sune och Stina, det är som att det var meningen. :heart:

• Haha
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
A
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Sune och Stina, det är som att det var meningen. :heart:
Ja det låter ju nästan så.. :D
det var verkligen syskon kärlek på hög nivå från början.. ;)lite små bråk och jaga varandra.. För att sedan somna ut tröttade i soffan tätt intill varandra.. :love:(y)

• Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 4 till
  • Laddar…
Dagens katter är tydligen lika skärmfixerade som alla andra. Även när det finns en brasa att hypnotiseras av. Katt sitter framför TV medan en brasa brinner i bakgrunden i ett hemtrevligt vardagsrum.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Annelie Hultberg och 9 till
  • Laddar…
MultiMan
Satte in en 180-säng, så nu har jag plats med kattkorgar i sängen (egentligen för hund från Dogman...). Julia ligger alltid och väntar när jag kommer och lägger mig:

Svartvit katt som ligger bekvämt i en brun kattkorg och tittar in i kameran.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Annelie Hultberg och 14 till
  • Laddar…
Maria T
MultiMan MultiMan skrev:
Satte in en 180-säng, så nu har jag plats med kattkorgar i sängen (egentligen för hund från Dogman...). Julia ligger alltid och väntar när jag kommer och lägger mig:

[bild]
Var det inte du som postade nåt om Batman? .... vi hade en liknande kattjej som vi alltid sjöng "nana nana Batgirl" om ==^u^==

• Haha
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
MultiMan
Haha, jo det var det! Julia är den i särklass mest dominanta lilla hona jag någonsin träffat eller varit betjänt åt. Hon bestämmer allt som händer i huset och varken jag eller min andra hankatt Gonzo har något att säga till om. Så Batgirl, varför inte! :D

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 3 till
  • Laddar…
Silhouett av en katt med öron som liknar en fladdermus framför ett fönster.
Skapa konto

Batcat

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Sona2012 och 9 till
  • Laddar…
A

• Gilla
  • Älska
tommysotis99 och 9 till
  • Laddar…
Maria T
Maskintok skrev:
[video]
Sune verkar ju redan trivas!

Q
En gammal dam på blott 16 år gillar värme, både knä och öppen spis.

• Katt som slappar på en grå filt, med tassarna uppåt.
    Skapa konto
  • Inomhustermometer visar 28,6 grader medan utetemperaturen är -30,4 grader, bredvid figuren av en tomt.
    Skapa konto
  • Brinnande ved i en öppen spis med braskaminens dörr stängd, och vedstapel synlig till vänster.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Annelie Hultberg och 15 till
  • Laddar…
Q quattro1 skrev:
En gammal dam på blott 16 år gillar värme, både knä och öppen spis.
Tassarna i vädret! :love:
Hon är ju bara för charmig! :heart:

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.