1 073 442 läst · 12 915 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
I 3 år har jag haft tämligen osnygga makitalådor ovanför kylen inne i stugan. Har nu äntligen skaffat en snyggare låda att lägga verktygen i istället. Gjorde dock ett litet misstag och ställde lådan på golvet i ett par minuter medans jag lyfte ned lådan och skulle stuva om.
Jaja, får väl fortsätta ha illgrön låda ovanför, det är ju ”host” också snyggt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jaja, får väl fortsätta ha illgrön låda ovanför, det är ju ”host” också snyggt.
Vad ska vi kalla detta? En uppgradering av en kattong kan ju inte gärna kallas kattlåda, det ordet är ju redan lika upptaget som den tilltänkta verktygslådan …H husdrommaren skrev:
Förmodligen den prydligaste katt vi haft. Han hade ovanligt lång svans som han alltid ringlade snyggt runt tassarna när han satt.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Minns inte om jag visade Nisses lilla vattenskål, men har jag gjort det får ni låtsas som inget haha Imponerande enveten.. när han vill åt vattnet.. utan att ramla i
(långt ner till botten.. liten katt kan bli vällllllddigt lång..)
Nu är han dock lite sur på mig då jag tömt den, gjort rent den och vänt den upp och ner.. (meeeen han dricker på den sidan också hehe)
(långt ner till botten.. liten katt kan bli vällllllddigt lång..)
Logga in
Skapa konto
Nu är han dock lite sur på mig då jag tömt den, gjort rent den och vänt den upp och ner.. (meeeen han dricker på den sidan också hehe)