Jiji Jiji skrev:
Tack!
Jo, jag tror att han på något sätt förstår att det har med honom att göra.:love:
Han vet att han kan läka klumpiga mskor.. både kropp och själ

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
Mikael_L
Jiji Jiji skrev:
[bild]
"Bäst att vakta på matte, annars kliver hon bara upp och ramlar."
Igår snubblade jag på katten och skadade mig ganska illa. Sedan jag kom hem från sjukvårdsbesöket har katten legat antingen på mig eller kloss intill.
Oj, krya på dig (er .. :thinking:) .. (y)

• Älska
Jiji
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Oj, krya på dig (er .. :thinking:) .. (y)
Tack!
Katten kom undan med blotta förskräckelsen, för mig gick det lite sämre...
Vad gör man inte för att slippa kliva på sin lilla katt. :surprised: jag föll raklång och landade på ansiktet...

• Wow
  • Ledsen
Mikael_L och 5 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
[bild]
"Bäst att vakta på matte, annars kliver hon bara upp och ramlar."
Igår snubblade jag på katten och skadade mig ganska illa. Sedan jag kom hem från sjukvårdsbesöket har katten legat antingen på mig eller kloss intill.
Ajaj, Inge kul..hoppas du kryar på dig fort - tur du har sällskap och värmekudde med dig nu :heart: som håller koll.

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
Bärra har nåt han (helst inte) vill prata om.... :oops:
Skadat svart tak i källare med synlig vit isoleringstuss som hänger ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är alltså taket i film/spelrummet i källaren som visas här.. jag såg en tuss, som jag trodde var isolering i trappan ner, ja tills jag råkade titta upp i taket vill säga! :whistle:

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Appendix och 7 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bärra har nåt han (helst inte) vill prata om.... :oops:
[bild]

Det är alltså taket i film/spelrummet i källaren som visas här.. jag såg en tuss, som jag trodde var isolering i trappan ner, ja tills jag råkade titta upp i taket vill säga! :whistle:
Dekoration. Helt klart.

• Gilla
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Karlia
Överskattat sin förmåga att graciöst ta ett jättehopp? Sånt pratar vi inte högt om här heller..

• Gilla
  • Älska
Maria T och 4 till
  • Laddar…
A
Tja,även humlor kan ju flyga...:)

• Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Röd katt stoppar huvudet i en svart sko på en dörrmatta, nära en kattlucka.
Skapa konto

Hmm, jag måste gömma mig för Bärra, husses skor får duga! :rolleyes:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Appendix och 11 till
  • Laddar…
Katten viker inte från min sida, eller i det här fallet mina fötter. Katt sover ihopkurad på ett blommigt täcke, nära till någons fötter.
Skapa konto

En ny teori håller på att ta form i hemmet. Sedan tidigare har ju katten funderat på att gå i ide. Kan det vara så att han liksom mumintroll föredrar att göra det med sällskap?

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Karlia
Du tror han fällde dig för att få sällskap? Tja, kanske, min dotter hade hög feber igår efter covidvaccinering, kissarna turades om att ligga vid hennes sida. Inte för att de verkade tycka synd om henne men för att hon låg stilla och var varm och mysig.

En katt som ligger bekvämt på en mjuk säng bredvid en kopp.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
Maria T
Jiji Jiji skrev:
Katten viker inte från min sida, eller i det här fallet mina fötter. [bild]
En ny teori håller på att ta form i hemmet. Sedan tidigare har ju katten funderat på att gå i ide. Kan det vara så att han liksom mumintroll föredrar att göra det med sällskap?
Har egen erfarenhet av att vara skadad och i soffläge, hade väldigt många timmar med fotvärmare (katt) då.
Om de känner till att en behöver närhet och kärlek, eller om det är för att det är skönt att gosa in sig, låter jag vara osagt. Jag är en kattmänniska och tolkar gärna in saker som passar med katter :love:

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Du tror han fällde dig för att få sällskap? Tja, kanske, min dotter hade hög feber igår efter covidvaccinering, kissarna turades om att ligga vid hennes sida. Inte för att de verkade tycka synd om henne men för att hon låg stilla och var varm och mysig.

[bild]
Ja våra tankar är att jag ju inte sitter still så mycket men nu gör jag ju det... Katten är rätt listig.

Hoppas dottern mår bättre nu.

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Har egen erfarenhet av att vara skadad och i soffläge, hade väldigt många timmar med fotvärmare (katt) då.
Om de känner till att en behöver närhet och kärlek, eller om det är för att det är skönt att gosa in sig, låter jag vara osagt. Jag är en kattmänniska och tolkar gärna in saker som passar med katter :love:
Jag vet inte vad jag ska tro. Hundarna kommer upp med jämna mellanrum och tittar till mig. Gosar och pussar, ligger en stund men sen går de och gör ngt annat. Katten bara ligger här. Jag börjar undra om han äter och dricker ordentligt.

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Jiji Jiji skrev:
Ja våra tankar är att jag ju inte sitter still så mycket men nu gör jag ju det... Katten är rätt listig.

Hoppas dottern mår bättre nu.
Det gick över på ett dygn. Nu gör hon Svea olycklig genom att använda vardagsrummet som förråd inför hennes kommande flytt. Signe tycker att det är kul med alla kartonger!

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.