1 072 703 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Ajaj, Inge kul..hoppas du kryar på dig fort - tur du har sällskap och värmekudde med dig nu som håller koll.Jiji skrev:
Bärra har nåt han (helst inte) vill prata om....
Det är alltså taket i film/spelrummet i källaren som visas här.. jag såg en tuss, som jag trodde var isolering i trappan ner, ja tills jag råkade titta upp i taket vill säga!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är alltså taket i film/spelrummet i källaren som visas här.. jag såg en tuss, som jag trodde var isolering i trappan ner, ja tills jag råkade titta upp i taket vill säga!
Katten viker inte från min sida, eller i det här fallet mina fötter.
En ny teori håller på att ta form i hemmet. Sedan tidigare har ju katten funderat på att gå i ide. Kan det vara så att han liksom mumintroll föredrar att göra det med sällskap?
Logga in
Skapa konto
En ny teori håller på att ta form i hemmet. Sedan tidigare har ju katten funderat på att gå i ide. Kan det vara så att han liksom mumintroll föredrar att göra det med sällskap?
Du tror han fällde dig för att få sällskap? Tja, kanske, min dotter hade hög feber igår efter covidvaccinering, kissarna turades om att ligga vid hennes sida. Inte för att de verkade tycka synd om henne men för att hon låg stilla och var varm och mysig.
Logga in
Skapa konto
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg
Har egen erfarenhet av att vara skadad och i soffläge, hade väldigt många timmar med fotvärmare (katt) då.Jiji skrev:
Om de känner till att en behöver närhet och kärlek, eller om det är för att det är skönt att gosa in sig, låter jag vara osagt. Jag är en kattmänniska och tolkar gärna in saker som passar med katter
Ja våra tankar är att jag ju inte sitter still så mycket men nu gör jag ju det... Katten är rätt listig.Karlia skrev:
Hoppas dottern mår bättre nu.
Jag vet inte vad jag ska tro. Hundarna kommer upp med jämna mellanrum och tittar till mig. Gosar och pussar, ligger en stund men sen går de och gör ngt annat. Katten bara ligger här. Jag börjar undra om han äter och dricker ordentligt.Maria T skrev:Har egen erfarenhet av att vara skadad och i soffläge, hade väldigt många timmar med fotvärmare (katt) då.
Om de känner till att en behöver närhet och kärlek, eller om det är för att det är skönt att gosa in sig, låter jag vara osagt. Jag är en kattmänniska och tolkar gärna in saker som passar med katter
Det gick över på ett dygn. Nu gör hon Svea olycklig genom att använda vardagsrummet som förråd inför hennes kommande flytt. Signe tycker att det är kul med alla kartonger!Jiji skrev: