1 075 309 läst · 12 960 svar
1075k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Japp, det gick bra! Nu är även luckan installerad i altandörren och han har både gått ut och kommit tillbaka in! Nu är det fredagsmys i soffan!Jiji skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Minns inte hur vi lärde vår katt att använda kattluckan. Men det gick rätt snabbt, förvånande eftersom vi hade tagit bort luckan på kattlådan då hon ogillade luckan som klappade till i baken.Tokslut skrev:
Stackarn, hade blivit inlåst i bilen idag, sambon hade städat och han blev kvar där inne efter hon stängde dörren. Tur jag gick ut till bilen och skulle ta ut motorvärmarsladden, där låg han i framsätet. Jag hade gått och kollat bilen ändå om jag inte sett honom snart, för det är inte första gången.
Han blev också inlåst en gång i garaget, och en gång i bilen... Så jag vet om att vara på min vakt om jag tycker det har gått ett tag sen jag sett dom sist. Det jag är rädd är att nån ska köra iväg med nån av dom.
Han blev också inlåst en gång i garaget, och en gång i bilen... Så jag vet om att vara på min vakt om jag tycker det har gått ett tag sen jag sett dom sist. Det jag är rädd är att nån ska köra iväg med nån av dom.
Vår katt var instängd i ett köksskåp en gång. Jag letade och ropade och hörde konstiga ljud i hallen men förstod inte varifrån de kom först. Köket har vägg mot hallen och katten var i hörnskåpet.DennisCA skrev:Stackarn, hade blivit inlåst i bilen idag, sambon hade städat och han blev kvar där inne efter hon stängde dörren. Tur jag gick ut till bilen och skulle ta ut motorvärmarsladden, där låg han i framsätet. Jag hade gått och kollat bilen ändå om jag inte sett honom snart, för det är inte första gången.
[bild]
[bild]
Tro mig, hon blir alltid sedd när hon så önskar. Och klappad på magen när hon vill det. Den enda som efter två år helst inte vill umgås med henne är Svea. Men hon har inte gett upp, försöker komma så nära hon kan
Logga in
Skapa konto