1 056 056 läst · 12 742 svar
1056k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Min snickarbod som numera även inhyser kontor dagtid. Elvis är social och står och jamar utanför dörren och vill hänga här med mig också. Han la sig att sova på min hyvelbänk. Jag förbarmade mig och hittade det enda mjuka som finns här inne. Den gillade han verkligen!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tacotorsdag, är väl inget begrepp iaf inte hos oss.
Men idag blev det så och Bärra var på väg att kliva över spisen med den heta stekpannan när köttfärspaket öppnades på andra sidan hällen.
(ljud på )
Rasmus ville ut och lämnade sin portion, som märkligt nog inte Bärra tackade nej till efter att han ätit upp sin.
Men idag blev det så och Bärra var på väg att kliva över spisen med den heta stekpannan när köttfärspaket öppnades på andra sidan hällen.
(ljud på )
Rasmus ville ut och lämnade sin portion, som märkligt nog inte Bärra tackade nej till efter att han ätit upp sin.
Mycket päls sa Bärra, och jag växer faktiskt än - vilket han kan ha rätt i då han är högre bak, precis som Rasmus var i samma ålderKarlia skrev:
Han har mumlat nåt om "mycket att tycka om.." också dock
Katter är så olika, Svea får jag försöka locka med godbitar, hon är kinkig med vad hon äter och smal. Signe var kattungen som stod mitt i maten och morrade medans hon åt för att hålla undan syskonen.. Hon äter fortfarande det mesta med stor glädje
För er vana kattägare, är det vanligt att katter gillar att slicka på en? Brukar ofta bli väckt av att Elvis slickar på tårna (och ibland attackerar han dom också ).
Här fick jag en liten film på det, dock fingrarna denna gång.
Edit: Och det är inte en helikopter man hör, det är han som spinner.
En mysig kompis i soffan är det iaf!
Här fick jag en liten film på det, dock fingrarna denna gång.
Edit: Och det är inte en helikopter man hör, det är han som spinner.
En mysig kompis i soffan är det iaf!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har medvetet undvikit den här tråden då våran katt inte kommit tillbaka...
Nu efter 18 veckor så börjar man fundera på om man ska skaffa en ny även om det känns fel på nåt vis....
Har ju fortfarande en men han är 11år så det kan gå fort.
Lugne som försvann var ju ragdoll Maine coon 50/50 och det hade jag nog gärna haft igen ifall nån planerar för kattungar
Blir utekatt då vi bor på "landet"
Nu efter 18 veckor så börjar man fundera på om man ska skaffa en ny även om det känns fel på nåt vis....
Lugne som försvann var ju ragdoll Maine coon 50/50 och det hade jag nog gärna haft igen ifall nån planerar för kattungar
Det är svårt när ens familjemedlem försvinner, vi har klarat oss ifrån det, dock så har två av våra katter blivit påkörda, men då vet man ju i alla fall vad som har häntnino skrev:Har medvetet undvikit den här tråden då våran katt inte kommit tillbaka...
Får mig att tänka på en strip med katten Gustaf. Gustaf och Jon sitter och tittar på filmen Hajen och Gustaf är mycket glad och nöjd när Hajen äter människor. Jon blir irriterad på Gustaf över detta varpå han glatt uttrycker: - Man ska heja på dom med god aptit.FredrikR skrev: