1 056 072 läst · 12 742 svar
1056k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Skulle väl vara att hans närminne eller beslutsamhet blev lite bättre, han vill ut sen vill han in efter 5min.. För att sen vilja ut osv..Jiji skrev:
Det kan ju bero på att han hoppas få vara med, men han borde ju lärt sig nu efter 3år att vi sällan är ute och "grejar" i kattgården.
Han väcker oss inte lika ofta på nätterna heller.
Han har inte dåligt närminne han vill att ni håller er alerta.FredrikR skrev:Skulle väl vara att hans närminne eller beslutsamhet blev lite bättre, han vill ut sen vill han in efter 5min.. För att sen vilja ut osv..
Det kan ju bero på att han hoppas få vara med, men han borde ju lärt sig nu efter 3år att vi sällan är ute och "grejar" i kattgården.
Han väcker oss inte lika ofta på nätterna heller.
Räkbomb var utlovat, fars dag till ära.
Bärras känsliga nos vädrade delikatesser varpå han sökte sig till oss i köket.
När faten de brukar få godsaker på togs fram skrek han, av iver?!
När räkorna lades upp stod han på bakisarna och kollade upp på bordet.
Rasmus fick sitt fat på skrivbordet på kontoret.
Rasmus slukade sina, Bärra lämnade några bitar...
Bärras känsliga nos vädrade delikatesser varpå han sökte sig till oss i köket.
När faten de brukar få godsaker på togs fram skrek han, av iver?!
När räkorna lades upp stod han på bakisarna och kollade upp på bordet.
Rasmus fick sitt fat på skrivbordet på kontoret.
Rasmus slukade sina, Bärra lämnade några bitar...
När vi kom in från hundpromenaden och skulle göra kvällstoalett på alla djuren var katten försvunnen. Jag letade och ropade och öppnade garderober och skåp för att se om han var instängd någonstans. Men inte. Tillslut när vi blivit riktigt nervösa fick jag för mig att titta i stryktvätten ovan på tvättpelaren.
Där var han. Han klev inte ens upp när jag lyfte ner korgen. Jag förstår att jag störde.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Där var han. Han klev inte ens upp när jag lyfte ner korgen. Jag förstår att jag störde.
Detta torrfoder...