1 056 100 läst · 12 742 svar
1056k läst
12,7k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 355 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 355 inlägg
Ser verkligen ut som han skämsJ Jonobe skrev:
Allvarligt, jag hade en katt som gärna grävde i alla blomkrukor men helst bajsade i kaktusen och svärdsliljan...kan de månne sprida nån extra attraktiv doft?
Det är ju inte jättemycket plats i krukan och rätt taggigt dessutom. Han är väldigt besviken på plasten. Måste vara väldigt bra bajsplats.Maria T skrev:
Maria T skrev:
Jag hade en herre för många år sedan som sov i blomkrukor när han var kattunge.... En norsk skogis, långhårig redan då... Det var alltid kul att försöka borsta ur jorden ur hans päls
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 355 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 355 inlägg
Skyller på fredagsfeeling för jag fick sån återblick - hade stora kaktusar "High chaparall" och svärmors tunga (inte svärdslilja som jag tidigare skrev, de bor i trädgården) i flera stora krukor, i en av dessa krukor bodde även ormen. Jepp, Ormen var en strumpebandssnok vid namn Chucken (efter Chuck Norris, inte Berry) som var min då pojkväns stora idol. Katten, en stor rödpälsad kille, och Ormen kunde dela kruka men ofta hade Ormen ringlat sig runt växten så katten tyckte det mest var jobbigt och började krafsa i nästa. Minns att vi hade vänner som alltid stannade utanför ytterdörren och frågade var katten och ormen befann sig.L Lucif3r skrev:
Jag har inte så många regler, kissarna tycker att jag sköter mig hyfsat så de litar på att jag inte gör för många dumheter. Svea tycker sämre om när jag gör vansinniga saker som att möblera om, eller klä om hennes klössoffa.
Dammsugarrobot har jag skaffat, minskar mängden katthår enormt!
Dammsugarrobot har jag skaffat, minskar mängden katthår enormt!
Inte helt förvånande blir Bärra påkörd av roboten, och bryr sig inte nämnvärtKarlia skrev:
Mina flyttar på sig och skickar arga blickar. Men bryr sig inte nämnvärt. En katt gav inga mängder hår, med den andra exploderade hårmängderna. Dammsugarroboten har verkligen gjort skillnad!
Fast nog hittar jag katthår på bänkar och bord, oavsett om de varit där eller inte.
Fast nog hittar jag katthår på bänkar och bord, oavsett om de varit där eller inte.