1 088 707 läst · 13 126 svar
1089k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den här sötnosen gjorde mig sällskap i natt när jag sov hemma hos en kompis. Först mycket tveksam, sen på natten när jag la mig gick det an att ligga en bit bort, så att jag precis nådde att klappa. Sen kröp han lite närmare, och sen riktigt nära. Mysigt. (Saknade dock min lilla Ziggy lite extra mycket, de är väldigt lika - drygt 3 år sedan nu).
Logga in
Skapa konto
Hmmm... Människorna har lämnat en låda lite öppen....
Logga in
Skapa konto
Jo det måste betyda att jag ska hämta nåt!
Logga in
Skapa konto
Ja, se där ja! En tröja. Luktar lillmatte, garanterat till mig
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Vad kostar en katt?Stefan N skrev:
Kollade på Blocket, Halland + angränsande län: 500 - 16.000 kr
När vi köpte våra två då 12-veckors kattfröknar betalade vi 100 kr/styck.
Men det finns vissa som bortskänkes också
Finns katter som kostar mindre än ett gosedjur. Visst är det helt galet!!! Hälsoundersökningar av föräldrar, vaccinationer, ID-märkningar, försäkringar, sånt kostar ju. Helt vansinnigt att liv kan vara så lite värt att man skänker bort demKnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 330 inlägg
Vi köpte (bond)katter från djurskyddet (omhändertagna av nån anledning alltså). 900 för en katt, 1500 för två. Då är dom kastrerade, chippade och vaccinerade. Vi förbinder oss att fortsätta vaccinera. Och naturligtvis att sköta dom på vettigt sätt annars med.
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 340 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 340 inlägg
Vår sibiriska katt. Jag är allergisk och reagerar ordentligt på tex grannkatten. Men henne känner jag inte ett dugg allergi mot. Tog henne som omplacering vid ca 1 års ålder, annars ligger de på typ 12 lök..
Bonus också att mössen håller sig borta helt, förra året fångade jag 70 möss runt huset och hade en del i väggarna. I år har vi inte hört eller fångat en enda.
Bonus också att mössen håller sig borta helt, förra året fångade jag 70 möss runt huset och hade en del i väggarna. I år har vi inte hört eller fångat en enda.