1 078 244 läst · 12 969 svar
1078k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Blir nog snyggt med lite vita stänk på allt det svarta.....
Funkar bra här med droppar, Men vi fick det utskrivet som sagt, vi fick två olika droppar.. "vi" hade ohyra i övrigt också (klåda pga det). Man fick dock ge en droppe till några veckor senare. Har kört dem flera gånger (dvs vid problem)Alfredo skrev:
Däremot är kissen ganska matglad så vi hade inga problem med att ge han tablett innan heller, veterinären sa dock att det var ovanligt (så om du haft problem o ge katt avmaskningspiller, så är du tydligen inte ensam). Hon frågade säkert tre gånger om vi var säkra på att katten ätit upp pillret/maten...
Finns det nåt skönare än en tom wellpapp-kartong?
När husse är i Garaget vill jag gärna övervaka så det går rätt till
Husse jobbar ju med IT så detta är bästa platsen
....eller kanske bäst är det när husse lutar sig tillbaks...då är jag snabbt där
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När husse är i Garaget vill jag gärna övervaka så det går rätt till
Logga in
Skapa konto
Husse jobbar ju med IT så detta är bästa platsen
Logga in
Skapa konto
....eller kanske bäst är det när husse lutar sig tillbaks...då är jag snabbt där
Logga in
Skapa konto
Oj tänk vilken lättnad nyss! Oskar har varit borta en hel dag, började bli oroliga för han brukar vara borta typ en timme max. Kom springades tillbaka då jag steg ur bilen, men det konstiga är att han var inte ens kall. Som om han kommit från värmen... Jag undrar om han varit inne hos nån granne.
Just nu har jag samma situation.DennisCA skrev:
Lilo stack ut i morse vid 07.00 och brukar sitta och vänta när jag kommer från jobbet. Dock var jag något senare idag och ingen katt i syne.
Antingen ute och raggar hanar (fast det är ju inte Mars än ) eller inlåst i nåt garage