Karlia
Nah, det där är en snäll kniv. Ville han dig ont skulle han sova med en kockkniv :)

• Gilla
GammelMan99 och 1 till
  • Laddar…
Blir nog snyggt med lite vita stänk på allt det svarta..... :seenoevil:

• Gilla
Tule54
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det finns avmaskningsmedel som man droppar i nacken, vilket kan vara bra om man har riktiga "pillervägrare". Tror bara att det finns på recept dock.
Funkar bra här med droppar, Men vi fick det utskrivet som sagt, vi fick två olika droppar.. "vi" hade ohyra i övrigt också (klåda pga det). Man fick dock ge en droppe till några veckor senare. Har kört dem flera gånger (dvs vid problem)

Däremot är kissen ganska matglad så vi hade inga problem med att ge han tablett innan heller, veterinären sa dock att det var ovanligt (så om du haft problem o ge katt avmaskningspiller, så är du tydligen inte ensam). Hon frågade säkert tre gånger om vi var säkra på att katten ätit upp pillret/maten... :)

Mikael_L
En låda med köttfärs?
Han är modig, Frasse.
Grå katt gömmer sig i en öppnad låda märkt med etikett för köttfärs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Snigla och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
En låda med köttfärs? Han är modig, Frasse.
Modig vet jag inte men han måste ha varit väldigt hungrig om han satt i sig 14 kg köttfärs. :thinking:

• Haha
  • Gilla
Tule54 och 5 till
  • Laddar…
Finns det nåt skönare än en tom wellpapp-kartong? ;)
Svart katt ligger i en öppen wellpappkartong på golvet, med blicken mot kameran.
Skapa konto

När husse är i Garaget vill jag gärna övervaka så det går rätt till :)
Svart katt sitter på en handduk framför en motorcykel i ett rörigt garage.
Skapa konto

Husse jobbar ju med IT så detta är bästa platsen :D
Svart katt som ligger på ett skrivbord framför en datorskärm, omgiven av tangentbord och en mus.
Skapa konto

....eller kanske bäst är det när husse lutar sig tillbaks...då är jag snabbt där ;)
Svart katt som vilar på en persons knä med en oskarp bakgrund av ett rum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Fadai och 18 till
  • Laddar…
Idag kom ett par grannar med frugans katt Morris, hon har vart borta några veckor och nu hittades hon under en buske....:cry:
Hon blev begravd under en björk på tomten.
En gråtabby katt som sitter i en snöig ihålighet.
Skapa konto

• Ledsen
  • Gilla
ådal och 22 till
  • Laddar…
Färgen till sovrummet kom. Och en jättefin låda till katten. Det var roligt emballage också, en del av det sitter i pannan. Svart katt sitter i en kartong med texten "LÅG PRIS" på en röd säck bredvid sig.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Det var då jävla skräpigt på hallgolvet:rofl:

• Två långhåriga katter ligger på ett murrigt kaklat golv i en hall.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Snigla och 8 till
  • Laddar…
Oj tänk vilken lättnad nyss! Oskar har varit borta en hel dag, började bli oroliga för han brukar vara borta typ en timme max. Kom springades tillbaka då jag steg ur bilen, men det konstiga är att han var inte ens kall. Som om han kommit från värmen... Jag undrar om han varit inne hos nån granne.

• Gilla
znitz och 3 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Oj tänk vilken lättnad nyss! Oskar har varit borta en hel dag, började bli oroliga för han brukar vara borta typ en timme max. Kom springades tillbaka då jag steg ur bilen, men det konstiga är att han var inte ens kall. Som om han kommit från värmen... Jag undrar om han varit inne hos nån granne.
Just nu har jag samma situation.
Lilo stack ut i morse vid 07.00 och brukar sitta och vänta när jag kommer från jobbet. Dock var jag något senare idag och ingen katt i syne.
Antingen ute och raggar hanar (fast det är ju inte Mars än ;) ) eller inlåst i nåt garage

Keiko älskar att gå ut i sitt koppel, han bryr sig inte ett dugg om selen.

• Gilla
  • Älska
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Karlia
Söt! Jag försökte med sele till Svea när hon var liten. Hon gick aldrig sådär fint

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Jodå så nu har katten lärt sig sätta på vattnet själv... Katt som dricker vatten direkt från en öppen kran över handfat.
Skapa konto

Han är ju helt fixerad av vatten så det var väl bara en tidsfråga.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Appendix och 16 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.