8 604 läst · 64 svar
9k läst
64 svar
6 av 6 testade LED-strålkastare fick försäljningsförbud
Då kanske du som tidigare anställd hos ESV kan upplysa dem om att jag och många av mina kollegor uppfattar det så här.
Om det är att sprida felaktigheter om verkets marknadskontroller så beklagar jag.
Vi har å andra sidan haft full upp sista året med att försöka förstå och producera dokumentation om egenkontroll för att tillmötesgå den nya papperstiger som verket infört under det sista året så vi har väl inte hunnit med att förstå det här med CE-märkt import av lågkvalitativ elektronik från China.
Släpper ämnet nu Fredrik, vi kan enas om att vi inte delar uppfattning i frågan
Om det är att sprida felaktigheter om verkets marknadskontroller så beklagar jag.
Vi har å andra sidan haft full upp sista året med att försöka förstå och producera dokumentation om egenkontroll för att tillmötesgå den nya papperstiger som verket infört under det sista året så vi har väl inte hunnit med att förstå det här med CE-märkt import av lågkvalitativ elektronik från China.
Medlem
· Västernorrland
· 615 inlägg
Det här handlar inte om att "vi inte delar uppfattning". Jag har rätt och du har fel. Så enkelt är det. Det finns rätt mycket information på verkets webbplats om detta. Det är bara att läsa.Ljus skrev:Då kanske du som tidigare anställd hos ESV kan upplysa dem om att jag och många av mina kollegor uppfattar det så här.