Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (25%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer (33%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Man har ju fått skotta senaste dagarna.

S
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (18%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer (73%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (40%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Fick så dåligt resultat, skickar ut frugan nästa gång det är dags!

• Haha
  • Gilla
moloko och 4 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer (43%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Kramla
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer (77%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 93 andra personer (77%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Ifo36
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer (45%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (76%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 107 andra personer (77%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer (20%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"

Som sydskåning med knappt skottningsbehov är jag nöjd 😅

• Haha
Klass0n
  • Laddar…
Magnus E K
De flesta frågor är alldeles för enkla, med "idiotalternativ".

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.