1 922 läst · 89 svar
2k läst
89 svar
Quiz: Kan du skotta snö?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 140 inlägg
Quiz: Kan du skotta snö? https://www.byggahus.se/quiz/393-kan-du-skotta-sno
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (18%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (40%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 366 inlägg
Fick så dåligt resultat, skickar ut frugan nästa gång det är dags!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 218 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer (43%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer (77%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 93 andra personer (77%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 55 andra personer (45%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (76%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 524 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer (20%) som har gjort quizet "Kan du skotta snö?"
Som sydskåning med knappt skottningsbehov är jag nöjd 😅
Som sydskåning med knappt skottningsbehov är jag nöjd 😅