3 695 läst · 73 svar
4k läst
73 svar
Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen?
Sida 1 av 5
På konsumentens sida
· 3 139 inlägg
Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen? https://www.byggahus.se/quiz/366-vad-kan-du-om-sakerhet-pa-byggarbetsplatsen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 41 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 130 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 8/11 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
N
Nalleman64
Medlem
· Östergötland
· 1 646 inlägg
Nalleman64
Medlem
- Östergötland
- 1 646 inlägg
Jag fick 9/11 rätt, vilket är bättre än 249 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 11/11 rätt, vilket är bättre än 379 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Jag fick 7/11 rätt, vilket är bättre än 62 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 364 inlägg
stod med en elektriker som det råkade killa lite kring fingrarna för igår, vette tusan om han han blivit så glad om jag slängt ned han på backen för första hjälpen 😅
Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 381 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
"Hur många arbetsolyckor i byggverksamhet som orsakade frånvaro inträffade 2022?"
Fråga som inte riktigt motsvarar min empiriska erfarenhet. Kollega får en liten flisa i ögat och är hemma resten av dagen - räknas inte om.det inte anmäls vilket det i 99% av fallen inte gör.
"Hur många arbetsolyckor i byggverksamhet som orsakade frånvaro inträffade 2022?"
Fråga som inte riktigt motsvarar min empiriska erfarenhet. Kollega får en liten flisa i ögat och är hemma resten av dagen - räknas inte om.det inte anmäls vilket det i 99% av fallen inte gör.