På konsumentens sida
· 3 166 inlägg
Quiz: Vad kan du om servitut? https://www.byggahus.se/quiz/360-vad-kan-du-om-servitut
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
111%? 🤔😂
111%? 🤔😂
Redigerat:
Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 164 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 164 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 77 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
🍺
🍺
Medlem
· Södermanlands län0
· 974 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 90 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 52 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 177 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 341 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Verktygstokig
· Nordvästra Skåne
· 10 inlägg
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 66 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 743 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 301 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om servitut?"
Läste inte fråga 8 tillräckligt noga 😖
Läste inte fråga 8 tillräckligt noga 😖