Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Rätt nöjd, hade dock aldrig sett den tång jag gick bet på förr.

Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Fråga 7 har inte den korrekta benämningen som ett alternativ.

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

nä tång nr7 är väl i gråzonen men om man utesluter två alternativ så finns ju bara den logiska kvar.

Ja, det går att gissa rätt. Men det är definitivt inte rätt benämning.

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Düsseldorff
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

D Daniel 109 skrev:
Ja, det går att gissa rätt. Men det är definitivt inte rätt benämning.
Skriver du sådär så måste du delge den rätta benämningen då?

Griptång:

Grön och vit lång räckhjälpmedel med handtag och klämma, används för att nå föremål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
richardtenggren och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 25 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

YES!! tror det var min första 10a i Quizen

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 75 andra personer som har gjort quizet "Kan du tången?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.