15 774 läst · 191 svar
16k läst
191 svar
Quiz: Vad kan du om el?
Sida 1 av 13
På konsumentens sida
· 3 140 inlägg
Quiz: Vad kan du om el? https://www.byggahus.se/quiz/237-vad-kan-du-om-el
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Den som gjorde quizen har ingen kunskap i ämnet va? Det är ett flertal fel och någon irrelevant fråga.
Den som gjorde quizen har ingen kunskap i ämnet va? Det är ett flertal fel och någon irrelevant fråga.
Jag fick 0/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Administrator
· Skåne
· 7 902 inlägg
Jag brukar låta Bo Siltberg gå igenom mina elquiz, men jag frågade honom lite sent så han har inte hunnit svara än. Quizet kan komma att ändras.
Det kommer definitivt att ändras. Det var en hel del som inte var helt bra.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 30 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Med det resultatet måste det ju vara fritt fram att börja koppla själv..
Med det resultatet måste det ju vara fritt fram att börja koppla själv..
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 50 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Det var ju för väl!
Ja, du kan nog se över svaren. Lite. @Marlen Eskilsson.
Det var ju för väl!
Ja, du kan nog se över svaren. Lite. @Marlen Eskilsson.
Medlem
· Sverige
· 5 379 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 67 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Men... kommer definitivt inte att avveckla min huselektriker :-D
Men... kommer definitivt inte att avveckla min huselektriker :-D
Medlem
· Korpilombolo
· 3 379 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 82 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Men den sista var inte så självklar.
Men den sista var inte så självklar.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 24 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om el?"
Administrator
· Skåne
· 7 902 inlägg
Nu har jag justerat svaren en del och lagt till en fråga. Tack @Daniel 109 och @Bo.Siltberg för feedback. Daniel_109 står härmed för en av frågorna.