På konsumentens sida
· 3 141 inlägg
Quiz: Är du en mästare på att grilla? https://www.byggahus.se/quiz/229-ar-du-en-mastare-pa-att-grilla
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Dagens quiz är komponerat av Sandra Johansson.
Vi inspireras av en bild på Anna1984:s grillning.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Dagens quiz är komponerat av Sandra Johansson.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi inspireras av en bild på Anna1984:s grillning.
Redigerat av moderator:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 527 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Så, ja?
Så, ja?
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 527 inlägg
Men jag undrar vem som tyckte att det var en bra idé att elda målat och tryckat virke för mer smak
Elektroniktokig
· Västra Götaland
· 671 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
vcx
Byggnovis
· Göteborg och Bohus län
· 329 inlägg
vcx
Byggnovis
- Göteborg och Bohus län
- 329 inlägg
Precis som väntat:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 20 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"
10/10 här med. Det var nog det enklaste quizet på länge Trevlig grillhelg på er alla!
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 40 andra personer som har gjort quizet "Är du en mästare på att grilla?"