231 063 läst · 642 svar
231k läst
642 svar
29 år, saknar erfarenhet och ska renovera hus!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Sista bilden är tagen idag. Så det är där jag står nu. Imorgon ska vi till Furuvik, åka karuseller och käka sockervadd
På onsdag är det städning och lite elementmålning samt förberedelse till köksleveransen på torsdag.
Exakt tre veckor har jag haft semester idag och kommit dit jag står idag. Hade en jobbvecka däremellan för att vila upp mig lite och tänka på annat.
På onsdag är det städning och lite elementmålning samt förberedelse till köksleveransen på torsdag.
Exakt tre veckor har jag haft semester idag och kommit dit jag står idag. Hade en jobbvecka däremellan för att vila upp mig lite och tänka på annat.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Märkligt, övriga svaret försvannmaah skrev:
Men tro mig, det är inte så mycket detaljer som att lösa problem. Ren överlevnad och snålhet brukar ligga till grund om jag måste bygga något. Jag skjuter snett, spacklar ganska dåligt, dumma lösningar mm Lite slarvig rent utav. Ska jag vara helt ärlig så är jag rätt amatörmässig med fina verktyg, enligt mig själv. Det som uppfattas som detaljer är mer en lösning på ett långt problem
Varför skriver jag så? Jag vill inte att någon skapar sig en uppfattning om mig att jag ens är i närheten av en fackman. Jag är nog rätt medel på byggahus fast med ett skapligt driv
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Alltså jag hävdar starkt att vi bara har tre barn. Min sambo säger att hon bor med fyra?B badtastex skrev:
Sambon står för estetik och önskemål. Säger hon vit panel ca 80cm hög så tar jag fram ett förslag som bollad fram och tillbaka. Låter det enkelt? Nej, det är många åsikter däremellan och idéernas vara eller icke vara
Det är astufft att renovera med barn, något jag inte önskar någon.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Passerar du sandviken finns det att låna dyckertpistol till bakstyckena.