712 150 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Kamremsintervallet ligger på 12000 mil vad jag förstår. Även om remmen byttes då så är det ändå bara 2000 mil kvar till nästa byte. Värt att beakta eller förhandla till ett byte redan nu.DennisCA skrev:
Jo så klart är det så, men verkar vara många nya unga svenskar som åkt det jag vill ha och det känns inte helt bra 😄ClasseClas skrev:
Svårt när man är fattig att köpa bil, många ligger på samma eller tom högre pris idag än för 2-3år sen
Jo det är inte så mycket på en gammal bil.DennisCA skrev:
Det låter som du antingen hittat en riktigt fin gammal bil eller som att någon försöker dölja något dyrare fel. Du har ju en bit att åka men det känns som att man skulle vilja kontrollera den noga.
Den går mycket snabbare om huven är lackad med hagmans rallysvart😀nino skrev:Ja inte är det lätt att köpa en beg bil idag...
Bilar finns det, men sen kollar man historiken och bilen har bytt ägare 5-10ggr de senaste 2åren, eller så har nån ungdom ägt den, satt i klädsel som ser sportig ut, tejpat mitten på ratten...
Har dom gasat järnet och plågat livet ur bilen, eller såg det bara fränare ut?
En bil hade svart huv och grill, skickade ett meddelande och frågade om huven var lackad eller folierad
Du ser allt på bild, fick jag till svar...
Frågade då om man kunde få bort det svarta, det är läst men inget svar.
Den bilen såg fin ut förutom att man bytt färg på huven, men det skulle väl också så sportigare ut...
Fan man börjar bli gubbe känner jag 😄